Robijntjah schreef:Wauw mooi Natasja!
Hier zijn onze nieuwste aanwinsten ook weer binnen
[ [url=m/VyoitU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh voerzak? Handig! Waar heb jij ze besteld?
Het wordt echt gaaf Natasja! Echt mooi hout!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Robijntjah schreef:https://horseshopinternational.nl/catal ... vas-groen/
Het duurde echt heel lang voor ze leverbaar waren.
Ik heb me kapot gelachen vanochtend met onze stel apen.
xXutopiaXx schreef:Ohh da's wel heel knap Jade!!Atleetje
![]()
Volgens mij is dit ook post & rail inderdaad, maar 't is geen kastanje. Had bij ons eigenlijk ook geen prio....Maar het is zooo mooooooi!!! dat ik 't niet laten kon om al íets neer te zetten
De rest van de paddocks/bak/weides komen in volgende stappen
Alles in 1x was niet te doen
![]()
Schiet mooi op![]()
![]()
[ [url=m/EojIPa.jpg]Afbeelding[/url] ]
xXutopiaXx schreef:Ohh da's wel heel knap Jade!!Atleetje
![]()
Volgens mij is dit ook post & rail inderdaad, maar 't is geen kastanje. Had bij ons eigenlijk ook geen prio....Maar het is zooo mooooooi!!! dat ik 't niet laten kon om al íets neer te zetten
De rest van de paddocks/bak/weides komen in volgende stappen
Alles in 1x was niet te doen
![]()
Schiet mooi op![]()
![]()
[ [url=m/EojIPa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dais_ schreef:Ziet er al heel mooi uit Utopia! Zet je het met een laser?
Wij zetten hier niks uit met een laser, we volgen het terrein. Anders is de omheining op het ene stuk 1 meter en een eind verder 1.80m. We zijn nog niet zo heel ver (2 weekenden gewerkt), maar hebben wel al veel complimenten mogen ontvangen van buren en voorbijgangers. Dat is niet waar we het voor doen, maar ik ben wel blij dat de buren er ook blij mee zijn. Hun moeten er ook tegenaan kijken![]()
[ [url=m/LSU5c3.jpg]Afbeelding[/url] ]
De bielzen moeten nog rond de bak. Ook zo'n klus waar ik zo enorm naar uit kijk.
Boemel, dat is wel laag. Hier is het 130 en aan de straatkant zelfs 140cm... Ik heb 2 spaanse dames van 1.58 en 1.60.
Kun je geen stroomdraadje erboven doen?
MarloesHJ schreef:Bij ons stond er op een van de weides ook een mooie omheining aan de achterzijde weliswaar alleen, maar omdat daarachter een weg loopt waar ook veel wandelaars langskomen en de omheining daar iets van 1.30 of zo was, vonden wij dat ook te laag (rest van de omheining is 1.55/1.60 en hoger). Er stonden hiervoor koeien op dit stuk. Maar omdat het zonde was om die palen te vervangen hebben wij van die visvijverpaaltjes waar je normaal gesproken stroomdraadjes om de vijver mee maakt om reigers weg te houden op de palen gefabriceerd. Drie draadjes stroom (wel heel dun koord) gespannen en niemand kan mijn paarden meer ongepland, aaien/voer/weetikveel en mijn paarden kunnen niet met hun hoofd over de omheining heen komen wat ik zelf ook wel een fijn idee vind aangezien er ook landbouwverkeer over die weg komt zo nu en dan.
Wel hadden we nog last van honden die onder de draad doorgingen en toen ik van mijn sportschoolhouder de vraag kreeg waarom mijn paarden toch altijd gingen rennen als hij met de honden langskwam het eens in de gaten gehouden en er waren een aantal honden die mijn wei indoken (niet die van de sportschoolhouder) wat mijn paarden niet op prijs stelden dus later er nog gaas tegen de palen aangezet. Nu komt er helemaal geen mens/hond/wat dan ook de wei in.