Over paarden van 1.80 gesproken; volgens mijn juf gaat de Belg ook wel die kant op. Ik heb een stokmaatmeter op mijn kerstlijstje gezet. Kan ik m eindelijk eens opmeten. Maar dat betekent dat hij ook nog wel de lucht in is gegaan. Ik heb er 1,5 jaar niet opgezeten, vanwege die knie. Sinds een paar weken zit ik er af en toe weer eens op (met de nadruk op zitten. Ik stap op en stap af) en had inderdaad moeite met mijn onke lijf om er op te komen. En dan had ik nog wel een flinke opstap. Dus Beau was toen niet blij dat ik er op wou. Hij kreeg steeds een schop voor zijn kont, omdat ik mijn been niet hoog genoeg kon optillen om hem eroverheen te zwaaien. Iets met een bekkenblessure...
. Toen had ik er trouwens wel aardige spierpijn bij. Nu gaat t weer beter. Maar wat een kanon....pffff.
Niks voor jou, zo n Belg, MinimeLona? Die van mij is geen dooie hoor! Een hele pittige man. Niet dat ik deze weg doe of dat jij er iets aan hebt (vanwege die knie, dus), maar ik ken meer zéér wakkere Belgen. Ze zijn groot, kunnen jou makkelijk dragen en niet al te duur en (voor jou mss ook een voordeel in jouw conditie); ze worden meestal geen 30. Met 20 heb je het wel gehad. Dus mss ook minder zorgen voir in je testament (alhoewel dat natuurlijk garantie tot aan de voordeur is. Zal je net zien dat je zelf nog 85 wordt!
). Hoe is het trouwens met je verhuizing?