. Ben benieuwd of en hoeveel ze nog gaat groeien.
Ik heb mijn paarden nog steeds op het land en voer flink voordroog bij. Van de week mijn analyse gekregen en ik mag wel zeggen dat het erg goed gelukt is! Blij mee
, heb 75 balen staan. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
, heb 75 balen staan.
. Alles is nat. Heb zelfs een paardenstal opengezet zodat mijn kippies droog kunnen scharrelen.....
. Toen had ik er trouwens wel aardige spierpijn bij. Nu gaat t weer beter. Maar wat een kanon....pffff.
). Hoe is het trouwens met je verhuizing?
Van dat 85 worden, zat ik laatst ook al te denken, mag het toch niet bidden eigenlijk, met zo naar de klote dat ik nu al ben...
) en even stofzuigen, potje janken in de stallen en dan maar heel snel maken dat ik daar wegkom...
en Roana is mooi op gewicht aan het komen en dus is het nu toch wel een tikkeltje jammer (voor mij dan hoor, paard heeft er niks van
) Dat het zadel voor geen meter meer ligt, anders was ik er wel opgestapt om wat te gaan rijden.
, maar ze heeft nu bedacht dat ze zodra ik wegloop om het hek open te doen en in de auto te stappen, ze als een debiel gaat staan stuiteren, bokken, voorvoetjes van de grond, weer bokken, voorvoetjes van de grond, met haar hoofd schudden enz enz. Ik ga gewoon rijden en dan is het met 20 mtr over en als ik bij de manege aankom staat mevrouw heerlijk op rust in de trailer te wachten.
. Zou dit te maken hebben met het van huis gaan? Voorheen deed ze het nl niet.