en deze gele handschoenen

Die zijn redelijk waterdicht en als ze doorgesleten zijn pak ik nieuwe. Ooit in Duitsland een mega voorraad gekocht, dus daar doe ik nog jaren mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:Je bedoelt mijn 'bakje' ?? dat is idd kunststof. Van metaal heb ik die nog niet gezien. Soms (vooral met bevroren hopen) breekt er weleens een tand af. Maar ik heb nu een superstevige, die gaat al weer een paar jaar mee.
DubbelDun schreef:Ja, met mijn handen
Alleen als het heel droog zand is dan werkt een mestschep bij mij goed. En dan nog moet het geen grote hoop zijn, want dat is te zwaar voor mijn rug om op te wippen.
Deze met steel gebruik ik dan
[ Afbeelding ]
Caily schreef:Wat voor paarden heb jij dan wel niet meggiemeg?Hier met 2 Tinkers net geen volle per dag
Ik gebruik zelf ook graag de mestboy, maar ik ben volgens mij de enige onder mijn vrienden. Iedereen waar ik wel eens help heeft deze met (veel te) lange steel
[ Afbeelding ]
Zapje schreef:Bedankt ohjajoh! 375x 0,03= 11,25 x 2 = 22,5 gram voor mijn pony. Klinkt wel aannemelijk.
Ik wil een mestvork kopen om de wei mee uit te mesten. Iemand tips? Gaat om kort gras. Zo'n metalen vork?
DubbelDun schreef:Gewoon stevige/dikke handschoenen aan en een emmertje/kruiwagen werkt het beste. Zo doe ik mijn paddock/stallen ook. Ik heb diverse mestvorken/drollenvangers geprobeerd, maar dit werkt voor mij het beste.
meggiemeg schreef:Krijg je van op die manier mesten het niet vreselijk in je rug? Of zijn diegene die zo mesten niet zo lang? Ik moet er niet aan denken met mijn 1.87 en alle lichamelijke kwalen om zo te gaan mesten. Lange leve al het gereedschap wat daar voor is om het makkelijker te maken