Handig al die hooidingen!! Vind het nu ineens alleen zo zonde om ergens in te gaan schroeven
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Kan ik het ook makkelijk verplaatsen als ik het schoon wil maken. 
Solleke_Noah schreef:Vandaag hebben we de wei verder omheind met hout. Voornamelijk voor een extra visuele barrière naast de bestaande omheining. Ben er wel heel blij mee![]()
Aan het werk met heel wat supporters![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
rover_ schreef:Wat mooi Solleke, span je een draadje langs de balken om aanvreten tegen te gaan?
Moest lachen om de hond, keek snel en dacht dat het een mini pony was.
Heerlijk Belker, dat is genieten. En mooie planning want wordt nu toch echt frisser.
hebben we in de paddock ook gedaan voor het hout. Aanvreten ben ik minder bang, maar hun dikke kont ertegen parkeren en schuren daarentegen...

Dus neem ik gelijk wat afrastering spulletjes mee in de bestelling. Komt altijd wel van pas.
Want ik moet ook nog e.e.a. hebben... want......:

Maar die handgreepjes ed. zijn altijd makkelijk. Zeker als je zo'n knol hebt die handgreepjes pakt en open maakt
Nick..............
Dus dat komt mooi uit
Heel fijn is dat haha
Ja, wij zijn een keer wakker geworden met Tamme onder het slaapkamerraam
Die had een verkenningsrondje door de nieuw ingezaaide wei gedaan 's nachts en was bij ons uitgekomen, gelukkig.. en niet bij de Friese merrie die aan de andere kant van 't erf staat

En ik schrok dan net zo hard omdat die ineens langs je kwamen...