Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kvulden schreef:Ik vind haar ook niet overdreven bol hoor hihi. Maar ik lees overal zoveel kilo hooi per zoveel kilo paard. Dan gaat er bij mij toch wel veel meer doorheen. Ik kom zeker op 45 kilo per dag uit. Voor 1 KWPN en 1 Tinker

Wormenspuiten kunnen idd via het buitenland. Er loopt zelfs een topic op bokt voor samen bestellen en doorsturen.
)
Gelukkig niet zeg. Dan zou ik trouwens gewoon overgaan op goede kwaliteit voordroog en nauw contact houden met mijn DA over het gebit van mn jonkie. Dan hou ik Kyra al helemaal nooit dik. 
Ik vind het erg grappig om te zien bij een jong paard die ik begeleid bij het zadelmak maken. Hij was al 1.80, toen ik op een gegeven moment tegen de eigenaresse zei "uhh, ik wil niet vervelend doen, maar de achterkant is hoger dan de voorkant." Hij was toen net drie.
Ze heeft wel al dezelfde dekenmaat als Kyra, maar haar beide ouders hadden een maat groter, ze is er vast nog niet.