En ik voelde me al onbehagelijk bij haar gedrag (dat schrikken, maar óók dat liggen) en nu het kwartje valt, lijkt magnesium logisch. Ik hoop dat het werkt. Wou t net bestellen, maar mijn salaris stond nog niet op mijn rekening (door de Paas, denk ik), dus ik hoop vanmiddag of morgen. Ze heeft deze week rust, dus kan ik meteen wat aanvullen bij haar. Arm dier.
Kan ik mss zelf ook wel gebruiken. Sommige kwartjes vallen moeilijk. Gisteren dus vriendin geholpen en tig keer de trap op en af gelopen. Meteen weer belachelijk vetzuurde benen. Dat heb ik steeds bij veel trappen, of bergen op en af. En ik snapte dat maar niet, want spierpijn is 2 ding, maar dit slaat nergens op. En gisteravond voelde ik het ineens in mijn liezen ook. Viel eindelijk het kwartje. Dezelfde pijn als bij paardrijden. Bij het paardrijden gaat het nu beter (veel erop). Maar blijkbasr werkt die chronische slijmbeursontsteking óók bij het steeds heffen van mijn benen (kon ook nooit zijlings achterop een fiets zitten, want ik kan mijn benen niet omhoog houden). Dus als de pijn in mijn onderstel over is, gaan we maar trainen: vaker achter elkaar de trap op en af. Kijken of dat werkt.
Vorig jaar op Ameland de vuurtoren beklommen. Kon gelijk 3 dagen niet lopen