Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
betadine schreef:Hier ook een trekker, maar geen mini. Ik heb een Oude D.Brown uit de jaren 70 kunnen overnemen voor 1.500€. Is eigenlijk wat groot om de piste te slepen en ik mis echt wel een frontlader om mijn mesthoop omhoog te steken, maar hij start wel altijd.
Verder zoek ik al maanden naar een weidebloter, maar aangezien ik die geen onderdak kan bieden neem ik liever een oud goedkoop ding. Doet toch minder hartzeer als die begint te roesten.
Lorette & boemel: Waarom willen/hebben jullie tapijtvezels ? Ik overweeg ze hier ook. Mijn bak is 95% van het jaar onbruikbaar, nieuw aangelegd 2-3 jaar geleden
boemel schreef:Hoe houden jullie het weiland en de bak netjes?
Zat al een beetje te kijken naar minitrekkers en krachtige zitgrasmaaiers.
We hebben natuurlijk maar een totaal perceel van 6500m2, dus een enorm apparaat hoeft er niet te komen, maar alles met de hand doen, lijkt me ook best pittig.
Solleke_Noah schreef:boemel schreef:Hoe houden jullie het weiland en de bak netjes?
Zat al een beetje te kijken naar minitrekkers en krachtige zitgrasmaaiers.
We hebben natuurlijk maar een totaal perceel van 6500m2, dus een enorm apparaat hoeft er niet te komen, maar alles met de hand doen, lijkt me ook best pittig.
Wij zeisen met de hand. Verder geen bemesting/kalk dus dat is niet aan de orde. Hooien gebeurd door de loonwerker. Paardenstront blijft liggen en trap ik open als ze van wei wisselen, we hebben ook veel mestkevers dus het is eigenlijk altijd rap verwerkt in de bodem.
Wij hebben net geen twee hectare trouwens.
monsera schreef:De lampen zijn in huis en nu las ik in een ander topic dat iemand geen vergunning had gekregen voor de baklampen.
Hebben jullie een vergunning aangevraagd voor de bakverlichting?
monsera schreef:De lampen zijn in huis en nu las ik in een ander topic dat iemand geen vergunning had gekregen voor de baklampen.
Hebben jullie een vergunning aangevraagd voor de bakverlichting?
Olympia96 schreef:Ik probeer al de hele dag die haybar te vinden voor normale prijzen, maar dat lukt echt helemaal niet boehoe. Via de link van DF alleen maar shipping in de UK.![]()
Iemand nog een slimmigheidje om het te omzeilen? Of een ander adresje?
Ben zo narrig ervan dat ik niet meer kan nadenken
Olympia96 schreef:Ik probeer al de hele dag die haybar te vinden voor normale prijzen, maar dat lukt echt helemaal niet boehoe. Via de link van DF alleen maar shipping in de UK.![]()
Iemand nog een slimmigheidje om het te omzeilen? Of een ander adresje?
Ben zo narrig ervan dat ik niet meer kan nadenken