Afgelopen donderdag kwam de hoefsmid; ze zou eerst bij mij thuis komen voor ons mini paard, daarna naar de pensionstal voor mijn paard. Ik kreeg ineens het idee om mijn paard die dag naar huis te halen
veel gemakkelijker voor de hoefsmid, alles is inmiddels netjes afgezet, oud materiaal verwijderd en genoeg gras! Dus zo gezegd zo gedaan. Oooohhh wat was het heerlijk om ook mijn ventje aan huis te hebben
en het ging super samen met ons mini paard. Eind vd middag bracht ik hem weer terug naar de pensionstal. Niemand ging over de zeik, deden alsof het de normaalste zaak vd wereld was. Dus gisteren hem weer naar huis gehaald. Deze keer zochten ze elkaar echt op en was ik bang dat ze nu wel aan elkaar zouden plakken als mijn paard weer naar de stal terug moest. Maar dat ging eigenlijk supergesmeerd
we hebben afgesproken dat mijn paard tot de definitieve verhuizing een paar keer per week naar huis komt 
Fijn dat het goed gaat met de paardjes.
Lexy heeft een beetje een gekke gewoonte: ze komt aanrennen, laat zich op haar schouder vallen, rolt om en rent vervolgens weer verder
dat was net het moment dat ze zich op d'r schouder laat vallen
Nu 2 mooie openslaande deuren.