Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AbbyBlues schreef:Hm, hier staat Stef nog gewoon lekker op het natuurgebied met zijn IJslander hengsten bende. Gassen doen ze inderdaad graag, vind ik een heerlijk gezicht om te zien. Ja, een ongeluk zit in een klein hoekje, maar om ze daarvoor nu van de wei te halen? Misschien ben ik daar wat makkelijk in.
Inmiddels via bokt verschillende aanbiedingen gekregen voor shetjes. Dus een maatje zit er wel aan te komen
Azmay schreef:Natuurgebied is heerlijk, daar stonden ze vorig jaar![]()
Als ze eenmaal op de wei staan is het geen probleem meer, maar de eerste paar minuten zijn ze zo blij en ik zet ze er dan maar een uurtje op oid dus is elke dag feest. Zelf kan ik nauwelijks een stap zetten zonder onderuit te gaan, ik mis de zandgrond..
Ze doen het maar mooi met de ruimte hierachter, dan houden ze andermans wei tenminste ook netjes
AbbyBlues schreef:Hm, hier staat Stef nog gewoon lekker op het natuurgebied met zijn IJslander hengsten bende. Gassen doen ze inderdaad graag, vind ik een heerlijk gezicht om te zien. Ja, een ongeluk zit in een klein hoekje, maar om ze daarvoor nu van de wei te halen? Misschien ben ik daar wat makkelijk in.
Inmiddels via bokt verschillende aanbiedingen gekregen voor shetjes. Dus een maatje zit er wel aan te komen