Azmay, lekker hé vanuit je slaapkamer naar de paardjes kunnen kijken! succes met de verhuizing
Citaat:
hadden ze niet beter afgeweest bij een ander
ohjajoh, dat vraag ik me zo af en toe ook wel eens af ja (op mindere dagen). Ik heb ze zelfs eens te koop gezet. Maar de mensen die reageerden konden mijn paardje minder bieden dan ik hem te bieden had. Of hij moest alleen op een wei staan, of er zat weer geen weidegang bij het plekje waar hij naartoe zou gaan. (oftewel alle eventueel geïnteresseerden werden aan een kruisverhoor onderworpen
)
Citaat:
ik kreeg 5 jaar geleden een diagnose van nog een paar jaar te leven
echt, dat is wel heel heftig dan bij jou
Citaat:
Denk ik hier iig ook weleens als ik me weer bedenk dat we er maanden niet op gezeten hebben.
palousa, echt maanden niet....ik dacht werkelijk dat bijna iedereen in dit topic vrijwel dagelijks fanatiek reed
voelde me af en toe een beetje een loser. Mijn paardjes zijn dus niet de enige met veeeeel vrije tijd
Citaat:
Sinds we twee katten hebben, amper nog gif nodig!
hmm, een kat zou ik er nog wel bij willen, maar volgens mijn husband komt er niets meer bij, nog geen mier
Citaat:
Was de enige in de clubles. Dus mooi privéles gehad.
hmm, zou ik me ook maar weer aanmelden....
Citaat:
depyrol plus
kvulden fijn dat het bij jou lijkt te helpen.
Citaat:
En echt wel Ondanks ik dat toen niet toegaf een flinke depressie gehad na het overlijden van mijn zoontje
heftig hoor
Citaat:
Ik moet de paarden ook wel eens laten staan en sons denk ik dat ik ze ook beyer kan verkopen. Maar volgens mij vinden de paarden het lang niet zo erg als ik het vind.
wel fijn om te lezen dat ik hierin niet de enige ben. Onder het motto, gedeelde smart is halve smart
Citaat:
Ik denk dat we in dezen onze paarden ook wel eens te veel willen vermenselijken
misschien, maar soms voel ik me gewoon rot als ik één paard altijd neem (de makkelijke) en de moeilijkste mag nooit meer mee. Hij lijkt dan echt treurig te kijken....Ik zou ze het liefst zo veel meer willen bieden (grotere wei met paddock paradise enzo). Maar goed, aan de andere kant, ik woon ook niet in een villa met zwembad
dus ze moeten het er maar mee doen. Ze hadden het beter kunnen treffen maar....ze hadden het ook veel slechter kunnen treffen
Maar af en toe speelt dat gewoon even op.
Citaat:
Het gras bij de buren is altijd groener zullen we maar zeggen.
niet meer! We proberen zo min mogelijk werk te "hebben" en voor ons gazon hebben we nu een robotmaaier gekocht! sindsdien....groener gras dan de buren
Citaat:
Dus... Zolang het je lukt om uit te mesten, te voeren ed.. Niet verkopen hoor... Ik snap het kost moeite... Maar van binnen zitten verbeter je ook niet.
Monmaster, dat klopt daar heb je echt een punt, nu wordt je gedwongen om te bewegen (rust roest hé
)
Citaat:
Ik ga zo een waairitje maken, gisteren niet aan toe gekomen dus nu WIL ik.

kristelhans, veel succes
Citaat:
Ik moet een vriendin helpen verhuizen
Fabster denk je ook een beetje aan jezelf?
Citaat:
maar beenwarmers krijgt ze niet hoor.

Ah, Gypsy gaat breien
(kom op!)
Zo, bijgelezen
Ik wilde vanmorgen mijn kruiwagen tegenover ons huis gaan leeggooien, maar het waaide zo hard dat alle stro al weg was voordat ik de straat over was
Zo, als dat geen nuttige bijdrage was van mij