Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lynn_Nikita schreef:Gewoonmarie gaat het niet sneller om het met een bladblazer die greppel in te blazen?
Beterschap aan de zieken
) Op de een of andere manier zijn mijn weekenden altijd zo druk dat ik dan niet aan bokt toekom...
Zal in ieder geval blij zijn als het weer weg is

En daarom heb ik er helemaal geen goed gevoel over. Ik houd er rekening mee dat ze niet meer als rijpaard kan dienen. Hopelijk kan ze als het tegenzit nog een mooi leven hebben als fokmerrie. 

, ik vond het ook erg spannend om mijn toen vaste baan op te zeggen maar beste keus ooit geweest...
. Mijn fokmerrie is ook afgekeurd. Heel poedersuiker wanneer je de conclusie krijgt, maar als de merrie bij het stamboek goedgekeurd is en er geen erfelijke narigheden zijn is er nog steeds een gebruiksdoel. Ik duim voor je dat het meevalt. Soms stressen wijzelf ook te veel om iets kleins….
.
. Die van jou is ook leuk
we misten het zo erg dat we Enya uit Zwitserland hebben opgehaald. Hadden we heel erg mazzel mee want ze was eigenlijk al verzegd… Aussies zijn echt lastig aan te komen in Nederland. Meestal sta je 1-2 jaar op een wachtlijst. Onze eerste Aus hebben we 2 jaar op gewacht.