Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daihyo schreef:Nee zijn beiden eetbaar.
En beiden eenjarig. Ze kunnen zich wel uitzaaien, maar in principe komen ze niet echt terug.
Het enige dat ik hier vooral terug zie komen zijn groot kaasjeskruid, cichorei en wilde peen.
Cichorei is sowieso meerjarig. Maar als je die nu plant heb je volgend jaar pas bloemen.
Daihyo schreef:Wanneer heb je cichorei gezaaid? Als dat in het voorjaar was, heb je kans dat het volgend voorjaar pas echt opkomt. Ik had het vorig jaar ook niet staan, wel gezaaid. Dit jaar niet gezaaid en heb meerdere planten staan
Daihyo schreef:Ja die zijn ook tof! Dat kan met stokroos ook, die is ook veilig voor paarden.
Daihyo schreef:Eerste bodempje geoogst. Goudsbloem, stokroos, zonnebloem en een beetje cosmea.
Gezien de grootte van de planten is dit wel aardig voor een meter of 20 denk ik.
Komkommerkruid doet het ook goed met slakken overigens. Daar zitten ze hier niet graag op.
[ Afbeelding ]
Zinzi_jewel schreef:Blijft een leuk topic.
Hopelijk kan ik over enige tijd ook wat posten .
Bezig met flink stuk grond voor onze dames . Die keuze voor hun in 24/7 bewegingsvrijheid blijft toch knagen.
Vindt het vele uren op stal staan echt een doorn in mijn hart .
Hoewel een van onze dames er niks om lijkt te geven. Lijkt de ander liever uit haar stal te zijn .
Dus op naar hopelijk dromen terug verwezenlijken
Matheno schreef:Zinzi_jewel schreef:Blijft een leuk topic.
Hopelijk kan ik over enige tijd ook wat posten .
Bezig met flink stuk grond voor onze dames . Die keuze voor hun in 24/7 bewegingsvrijheid blijft toch knagen.
Vindt het vele uren op stal staan echt een doorn in mijn hart .
Hoewel een van onze dames er niks om lijkt te geven. Lijkt de ander liever uit haar stal te zijn .
Dus op naar hopelijk dromen terug verwezenlijken
Wat spannend! Wat heb je voor stuk grond?
Hier is afgelopen week weer een mooi stuk afgegraven voor de paarden.
[ Afbeelding ]