Ben altijd trots op mijn plekje

Ookal is het erg simpel als ik het met anderen vergelijk
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Belker schreef:Symke, Ir111 en ik zitten ook bij Dahyo in de buurt. Je bent bij mij welkom. Niet zo mooi als bij Dahyo, maar beetje bij beetje wordt het wel een mooi plekje.
hiphorse schreef:Ik heb dan niet het meest interessante pp, maar kijken mag altijd.
Ben altijd trots op mijn plekje![]()
Ir111 schreef:Belker schreef:Symke, Ir111 en ik zitten ook bij Dahyo in de buurt. Je bent bij mij welkom. Niet zo mooi als bij Dahyo, maar beetje bij beetje wordt het wel een mooi plekje.
Hier ook welkom hoor!
Symke schreef:Ir111 schreef:Hier ook welkom hoor!
Leuk!
Welke regio zit jij ir111?
Bij ons zijn jullie ook welkom natuurlijk, wel ver vd meesten ben ik bang, regio Leeuwarden
Symke schreef:hiphorse schreef:Ik heb dan niet het meest interessante pp, maar kijken mag altijd.
Ben altijd trots op mijn plekje![]()
Leuk, ligt op de route! We hebben t et langer over, zelfs weleens gedacht als we ergens een PP langsrijden, zullen we aanbellen.....
Graag ook een kop v een zonnebloem daihyo! Al.mijn zaailingen zijn opgevreten door de slakken dus dit jaar geen enkele zonnebloem gezien hier. Had veel gezaaid maar wil echt echt meer bloemen volgend jaar!
monsera schreef:Nou diep respect voor jou dan![]()
Hier morgen met een gehuurd kraantje en iemand uit het dorp die hem kan besturen het laatste restje van ons bramen pad schoonmaken en afgraven.
Dan zijn we in een ochtend klaar. Anders zijn we dagen bezig.
Dan een kar zand mee terug. Ik heb nu menggranulaat op mijn heuvel en daar lopen ze niet allemaal even lekker over. Dat moet dan wel weer met de hand er uit geschept worden.
Miriam91 schreef:Wij huilen ook om de hoeveelheid hondsdraf. Vorig jaar een stuk gras opnieuw ingezaaid omdat het vol stond met hondsdraf en helaas dit jaar weer precies hetzelfdegif werkt ook niet hoorde ik via via dus dat hoef je ook niet te proberen.