Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caily schreef:Heerlijk! Lastig om weer te gaan werken?
Vraagje. Mensen die hooi nat moeten maken/weken/stomen, hoe doen jullie dat? Voornamelijk qua tijd die je eraan kwijt bent en hoeveelheden. En bij de baaltjes de plakken helemaal uit elkaar trekken of gewoon per baaltje?
Hilary schreef:Caily schreef:Heerlijk! Lastig om weer te gaan werken?
Vraagje. Mensen die hooi nat moeten maken/weken/stomen, hoe doen jullie dat? Voornamelijk qua tijd die je eraan kwijt bent en hoeveelheden. En bij de baaltjes de plakken helemaal uit elkaar trekken of gewoon per baaltje?
Wij maken het nat in het hooinet. Gooien de plakken er gewoon in z'n geheel in, knopen het hooinet dicht en mikken 'm in het water. Even goed onderdompelen (), eruit halen en uit laten lekken.
Wij gebruiken ook endomondo; onze pony's hebben hun eigen account, zo kunnen we bijhouden wie wat doet. We maken ook onderscheid tussen rijden, wandelen en fietsen (want steppen bestond nog niet begin 2016, inmiddels wel, maar die gaan we pas gebruiken begin 2017 anders klopt de telling niet)
Monmaster schreef:Dan moet ik maar ff wachten...of gewoon inschrijven en keihard gaan rijden... hahaha
Dat ziet eruit al een stel hele koude voeten, met niet al te beste doorbloeding.... ik zou t het ff in de gaten houden.
Monmaster schreef:Ja ik heb ook een ritje in de planning, maar zou willen dat het eerst droog werd.... hier miezert het al de hele ochtend.