Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zal morgen ff goede foto maken. Meeste slepen zijn nu gemaakt van blik en deze is van echt staal dus wat dat betreft wel wat lomper
heb hem via marktplaats opgehaald voor 200 euro 
En geen seconde spijt van gehad.
[/url] 
, maar de koffie er na is meer dan welkom

Ik werkte altijd fulltime, maar sinds ik van branche gewisseld ben en een eigen bedrijf heb werk ik wanneer ik wil vanuit huis. Komt meestal neer op 3 a 4 werkdagen verspreid over de week. Die vrijheid vind ik heerlijk en de mogelijkheid om mijzelf verder te ontwikkelen vind ik ook fijn. Ik merkte in mijn vorige branche dat ik op gegeven moment stil stond in mijn persoonlijke groei. Nog elke dag blij dat ik ontslag heb genomen van mijn vaste fulltime baan. Nu heb ik overigens ook meer tijd voor de paarden. Heb er 5 aan huis en 1 in de opfok.
) een half uur later klopt de buurman aan dat onze groene bak in de fik staat…. Of nouja dat hij dat dacht. Er lag nog een groen prutje en twee wielen
meteen uitgemaakt met water natuurlijk…. Maar wauw wat was dat schrikken. Het zou maar overvonken ofzo…. Lesson learned: altijd water op de snippers ook al zit er een laagje ijs overheen
.
soms maar goed dat we toevallig dingen zien
voor nu maar ff draadje er omheen gespannen 

in galop en inkl. toetertje. ik had meteen mijn handen vol 
DubbelFun schreef:Boon zou helemaal uit haar dak gaan van galopperende paarden zéker over een teerweg
Ik ben ze 1x op de hei 'tegen gekomen' ergens 200 meter verderin galop en inkl. toetertje. ik had meteen mijn handen vol
Wat is dat trouwens dat je bij jachten zoveel schimmels ziet ??