Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ir111 schreef:Ik zou met grote paarden die niet super wendbaar zijn (das invulling van mijn kant) de paden niet te smal maken. Wij hebben ze op 4 meter en dat gaat goed, ze kunnen zo altijd wel weg als er gedoe is. Ik heb 4 paarden tussen de 1.55 en 1.70 lopen. Smaller zou ik alleen doen als er of minder paarden lopen of als het kleinere en meer wendbare paarden zijn.
Malenka schreef:Zo'n breed pad zoals op de laatste foto lijkt me niet uitnodigen om in beweging te blijven. Hoe ervaar je dat ten opzichte van smallere paden?
Daihyo schreef:Ja! Hier zijn wat planten gesneuveld met het enthousiaste maaiwerk van mijn man
Hoe ver zat jij ook alweer in de Achterhoek?
Heb jij soms interesse in wat anders? Ik ga van het najaar diverse wilgen stekken (rozemarijnwilg, roze knuffelwilg en een poging flamingowilg). En ik heb veel berkenzaailingen staan. Heb al het een en ander aan Ir111 beloofd, maar er staat echt veel.
Of bloemenzaad. Heb veel zaad van zonnebloemen, goudsbloemen en papavers (die niet bij de paarden zetten).
Daihyo schreef:Ja! Hier zijn wat planten gesneuveld met het enthousiaste maaiwerk van mijn man
Hoe ver zat jij ook alweer in de Achterhoek?
Heb jij soms interesse in wat anders? Ik ga van het najaar diverse wilgen stekken (rozemarijnwilg, roze knuffelwilg en een poging flamingowilg). En ik heb veel berkenzaailingen staan. Heb al het een en ander aan Ir111 beloofd, maar er staat echt veel.
Of bloemenzaad. Heb veel zaad van zonnebloemen, goudsbloemen en papavers (die niet bij de paarden zetten).