En ik inderdaad ook bij Wendy geweest haha
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Olympia96 schreef:Die koeienfoto’s hilarisch.
Net als het filmpje van Marlies. De Fuchs die lekker z’n eigen feestje ervan maakt.![]()
Denk dat mijn merrie hengstig wordt, maak net deze vage foto (sterk gezoomd haha) vanuit huis:
[ [url=m/qwwy3E.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ja hoor, ik heb weer een vraag![]()
Hoe geven jullie hooi in de stal?
Al jaren eet die van mij van de grond. Maar Sporty smeert alles door de stal en dat vind ik ellende.
Ben op zoek naar een constructie die liefst niet een hooinet bevat. Wil dat ze gewoon makkelijk kunnen knagen.
Nimmy schreef:Gave foto's en filmpjes komen langs!
Qua hooi heb voor bij de mini's een metalen hooibak, werkt perfect tegen knoeien, maar wel vaak vullen (nu 3 minis en 2 bakken 2x pd vullen en dat gaat goed). Voor een paard is de inhoud wel te weinig.
Hier weer keuzestress voor t klussen, de laatste ruimte in huis voor de grote metamorfose de indeling staat nu vast, nu de details nog. Welke tegels en hoe gaan we de overgang van slaapkamer naar ensuite badkamer accentueren.
Qua klusbudget we proberen koopjes te scoren, maar toch al een aantal keer gekozen voor de duurdere oplossing omdat we die gewoon veel mooier vinden. Helaas is de budget keukenvloer mislukt dus moet opnieuw en met beetje pech wordt het alsnog een duur geintje
Nimmy schreef:Er komt sowieso al hoogte verschil in, 1 traptrede qua hoogte, maar willen we dit gewoon over de hele breedte of 'trap' accentueren. We denken nu bijvoorbeeld aan een vaste bloembak over de breedte.
En deels leuke keuzestress, maar ook wel een beetje klaar met dit soort keuzes (na 4 jaar vol keuzes) en inmiddels wat klusmoeheid.
Tegels die nog in de running zijn
[ [url=m/uQlgcS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1SU8CW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vUkzfH.jpg]Afbeelding[/url] ]