Citaat:
De komende weken herstellen dus zal waarschijnlijk minder actief zijn met antwoorden.
Meld dit bericht
Tinky, hé balen zeg
Citaat:
Daar gaat mijn wekelijkse "oude dagen" rondje...
ojajoh jij ooi sterkte!
Helaas allebei heel herkenbaar. Soms denk ik wel eens dat ik de enige ben die minder kan. Afgelopen tijd heb ik daar best wel een (paarden)dip over gehad, dat ik dacht ze allebei maar ergens in pension te moeten zetten of zo...Ik ben af en toe best wel jaloers op mensen die en gewoon heel veel op een dag kunnen. Allemaal foto's over paardrijdende mensen die daarna nog eens naar feestjes gaan of weet ik het wat allemaal ondernemen. Helaas heb ik hier ook een stapje in terug moeten doen.
Het is best fijn om te lezen dat er meer mensen met paarden zijn die lichamelijk ook beperkt zijn, maar die toch door blijven zetten
Gypsy, mooie foto! alleen jij lijkt klein of je paard lijkt groot
Cailey, wat fijn dat je paard zo braaf over de markt gaat!
[url]Mijn paasvisite is net de deur uit... Merk dat dit altijd wel een aanslag op je dag is... Oudwijf? Vast wel
[/url] Herkenbaar! Ik zeur wel eens dat ik best afgelegen woon en weinig visite krijg maar als er dan iemand wil langskomen komt het me nooit uit
en als de visite dan weer weg is....ben ik superblij met mijn rustige woonplek
Citaat:
morgen stijldanswedstrijd
bernetteO, volgens mij zijn er weinig mensen die paardrijdende mensen die stijldansen, grappige combi
Hier weinig paardennieuws, al blijft mijn kwpn-er best wel hoesten
Net mijn bestelling van kramer binnen gekomen, leuk sjabrak die eindelijk onder mijn zadel past en een fijne poetskist. Ik had nu een open kistje, maar aangezien we sinds kort muizen hebben.....zaten mijn borstels onder de muizenkeutels
Altijd leuk iets nieuws