@marije: kun je niet aan een oud stuk kleed komen ?? Niemand die net zijn vloerbedekking er uit gaat doen oid
Dan kun je het een stukje proberen.Ik heb 2 oudere dames die er alleen netjes over heen lopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dan kun je het een stukje proberen.

12 merries in de leeftijd van 1 t/m 18 jaar en een 12 jarige ruin (oude dekhengst, hij loopt met z'n kinderen en kleinkinderen nu).

Tinky12 schreef:Solleke...Nah...ook temperament van het paard hoor.Op vorige stal hebben we een tuiger gehad...die trokken we uit de wei en gingen ermee ringsteken.Gewoon tussen de herrie en de mensen,had het nergens over...die stond toen ook al hele tijd gras te maaien.

Even in je topic gespiekt, echt leuk hoe jullie alles van begin af aan zo hebben opgebouwd!
Zandgrond en goed gedraineerd, water loopt enorm snel weg. Wordt ook niet eens mul/stoffig bij droogte, dus ik ben helemaal gelukkig ermee 

Voor de geïnteresseerden:
dat zou dan de 2e keer zijn dit jaar..

mijn oude veearts die wist dat zelfs al en kon daar altijd hartelijk om lachen, want owee als er dan toch irritatie doorbrak in mijn stem, konden we weer opnieuw beginnen...
Het heeft licht gevroren vannacht op sommige plekken las ik, geeft altijd mooie plaatjes.