Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joyce83 schreef:Jeetje nog nooit zo snel de rekening gehad van de dierenarts. Maar boh die consult aan huis prijs is niet meer normaal. €73,65 en dat is dan alleen het consult! Is normaal tarief, dus geen spoedtarief. In december de andere kliniek hier gehad van iets verder weg die zat in de 59,31 (dacht even groter verschil maar zag de bruto prijs..)
joyce83 schreef:Klopt Stephanie. Echter bij deze is dat niet, tenmminste niet om dezelfde dag te komen. Wel avond en weekend anders.
Kliniek waar Guus bij staat heeft gewoon dag tarief, tarief iets hoger als ze dezelfde dag moeten komen en weekend/avondtarief.
Stephanie schreef:joyce83 schreef:Klopt Stephanie. Echter bij deze is dat niet, tenmminste niet om dezelfde dag te komen. Wel avond en weekend anders.
Kliniek waar Guus bij staat heeft gewoon dag tarief, tarief iets hoger als ze dezelfde dag moeten komen en weekend/avondtarief.
Ahh oke! Volgens mij doen inderdaad niet alle da’s dat. Die van mij is er anderhalf jaar geleden mee begonnen.
Ik moet wel zeggen dat mijn paarden bij 2 dierenartsen ingeschreven staan en dat ik soms bepaalde dingen ‘shop’ omdat er prijsverschil is en soms ook qua wachttijd voor een afspraak.
Hier in het noorden is een tekort aan DA’s en dat merk je echt.
@belle-boef: doet jouw DA dat? Had dat hier ook gevraagd maar voor de hond moet ik gewoon naar de praktijk komen. Jammer… komt volgens mij omdat niet alle paardenartsen in de praktijk ook kleine dieren doen.