Kirrr schreef:Wij blazen de eikels weg met de bladblazer! Ideaal.
Hmmm...zou dat ook bij grote eikels werken??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Voornamelijk omdat ik geen eigen vervoer heb en nergens een club is op paard-afstand. Mijn merrie is tevens ook fokmerrie dus kan ik niet heel fanatiek trainen en de ruin is hier pas sinds de jaarwisseling en was toen nog groen. Voordat mijn merrie gedekt werd, was ik heel fanatiek met haar, reed vrijwel altijd buiten en afstanden tot 60km. Mis dat stiekem wel heel erg, maar ik zit hier wbt rijden erg rot. Iedereen zegt ach is wel leuk toch over de platte wegen en hier en daar een strookje bos. Maar als je verwend bent geweest met Dwingelderveld en de bossen/heides van Drenthe, dan is Groninger platteland echt stom, helemaal voor ritten op endurance snelheid is veel asfalt en verkeer echt niet grappig.
Nog een maandje en dan gaan we veulens ruilen. Enerzijds jammer omdat mn gefokte veulen onwijs lief en knuffel is. Heb nog nooit zon grote knuffelbeer gehad. Maar aan de andere kant ook erg veel zin in om lekker met Bibi bezig te gaan, die komt echt groen van de wei. En daarnaast is mn merrie dan weer veulenloos waardoor we het buiten rijden weer op kunnen pakken. Lekker gewoon alleen op stap zonder ook maar ergens rekening mee te hoeven houden.
Mallootje, foto van het nieuwe hok? En leuk, een puppy, wat voor een?

welkom thuis...nou kom maar op met die pup-foto's tzt.Wat voor merk??
DubbelDun schreef:@marije: meestal hebben rubber tegels toch wel een stevige (harde/vlakke) ondergrond nodig.
Als ik je een idee aan de hand mag doen... tapijt
Geen hoogpool of foamrug, maar gewoon een simpel stukje van de Kwantum
https://www.kwantum.nl/search?searchterm=oxford
Ik heb het in de PP-gang liggen zodat ik met de kruiwagen niet door het rulle zand/modder hoef en de paarden op dat stuk iig mooi vlak kunnen lopen.
Ook voor de schuilstal heb ik het liggen.
Wel moet je af en toe even het zand eraf vegen/scheppen.