Alleen nu nog uitvinden wat het beste werkt: een schepnet of een vlasvork

Maar hier was het weer flink ondergelopen... De wadi misschien toch nog een paar kuub verder uitgraven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Freddydeshet schreef:Blue_flower schreef:En de boer vragen ipv loonwerker? Soms vinden die het wel mooi om te doen
De track is 3 meter breed en de loonwerker kan er precies tussen met een kleine trekker. Boeren hier in de buurt hebben geen kleine frezen.
Ik dacht, ik huur er een keer zo een handgreep en als dat bevalt en te doen is koop ik er een, aangezien het toch wel een keer of 4 per jaar moet.
Ding huren is idd iets van 85 euro voor een dag.
Hoe doen andere mensen het dan? Of hebben jullie genoeg (zware) paarden dat die het wel goed kapot lopen?
DJZ schreef:@SandraWierda: Daar zullen de paarden waarschijnlijk dankbaar gebruik van makenMooi gemaakt
Ik had vorig jaar april een filmpje gemaakt van de track en van het weekend heb ik dit nog eens gedaan. Toch wel een paar mooie verschillen tussen beide jaren![]()
[ Video ]
Wat leuk om het het zo naast elkaar te zien!! Echt een verschil al, om te zien maar ook zeker in de beleving voor de paarden![]()
En hier wordt ik heel blij vanTango is al helemaal geaccepteerd door Diablo
Heel soms krijgt Tango nog een boze blik van Diablo, maar dan draait hij zich rustig om en gaat ergens anders zijn hooi eten. Tussen Tango, Pablo en de kleine gaat het ook echt heel goed en je ziet ze elkaar regelmatig opzoeken om samen hooi te snaaien
[ [url=m/LgyRzY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daihyo schreef:Ik zet overdag de wei open. Nu een van de 2 met schaduw, dan gaan ze in ieder geval daar uit de zon staan. Vanaf morgen gaat de wei zonder schaduw weer open, dan is het hopelijk wat afgekoeld. Die met schaduw is aardig leeggegeten, dus ik moet wel een keer gaan wisselen
Nu nog iemand vinden die de weitjes voor mij kan maaien. Het is op plekken nog zo lang en stug, waar ze gemest hebben of waar het wat plat ligt. Mijn zitmaaier komt er niet goed doorheen.
MarliesR schreef:Hier staan ze ook heel erg veel in de schuilstal haha. Daar is het ook relatief koel door het geïsoleerde dak erboven.