Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
boemel schreef:Ziet er prachtig uit! Ze vinden de racebaan duidelijk erg leuk!
Hoeveel m2 is deze paddock paradise?
Mandy73_unes schreef:WoW, geweldig olympia..wat heerlijk kunnen ze daar rond sjeesen. En je kunt zelf ook van de “galopbaan” gebruik maken
betadine schreef:Wauw prachtig. Goed gewerkt. Gemakkelijk als ze zo direct een match zijn ook.
Ook benieuwd naar de afmetingen van je paddock.
Belker schreef:Zou je er een pensionpaard bijwillen Olympia? Altijd iemand op je erf, eventueel met nog meer mensen als ze iemand meenemen? En gaat 3 samen wel goed?
Aan de andere kant zou ik dan wel afspreken dat als jullie eens weg zijn, degene wel het mesten/ voeren overneemt. Dan hoef je daar niks voor te regelen.
Ik heb een klein perceel en als er iemand bijkomt ook echt in zicht. Ik weet het niet, het maakt het werk beter verdeelbaar, maar geeft ook aanloop en inbreuk op mijn privacy.
Olympia96 schreef:Heb nog vraagje waar ik zelf maar lastig uitkom. We hebben vraag naar pensionstalling. Wat ons betreft kan er 1 pony/paard bij. Maar hoe bepaal je nou een redelijke prijs voor stalling?
Wij zitten op 5 minuten van kilometers bos, hebben over een tijdje een gedraineerde buitenbak met verlichting, onbeperkt hooi, hele dagen buiten en (sowieso in de winter) in de nacht op stal. Verder doen wij de complete verzorging (elke dag mesten/voeren). Oh ja en de paarden staan dus op strokorrels haha. En het is dus Drenthe in een hoek waar weinig andere paddock paradise achtige stallen zijn.
Hoe hebben jullie dit gedaan/doen jullie dit?
Olympia96 schreef:Ja dat zouden we wel willen en na de afgelopen dagen weet ik het helemaal zeker. Mijn merrie gaat compleet over de zeik als ik met de halflinger het bos in zou gaan. Ik zie hetzelfde gedrag bij haar als met mijn vorige paard. Die twee waren ook kop en kont en het was geen doen om ze voor een uurtje te splitten. Ik wil dat gezeik niet...