Kirrr schreef:Amiette, ik wilde nog jullie/jij typen, maar had eerder iets over een smsje gelezen van iemand. Dus ik wist het niet. Gelukkig kon jij het alleen met je girlpower.
Liften is niet echt het woord, je goed vasthouden eerderIngrijpen op wedstrijd mag niet, kost je punten alleszins.
Dat is net wat cutting zo moeilijk maakt. Je wil een paard dat zelf denkt en reageert. Je moet je paard helpen, nooit vertellen wat ie moet doen.
Ja ik kreeg de foto van me vader doorgestuurd. Dit is mijn vervroegd Sinterklaaskado
Hij heeft een bak zand er in gekiept en ik mocht verder met de kruiwagen ^^ Ik bedoelde het niet aanvallend, geen paniek. Vond het wel alleen lache, omdat ik echt alleen bezig was geweest
Dankje wel voor je uitleg.!! Weer was nieuws duidelijk.!!
Ingrijpen op wedstrijd mag niet, kost je punten alleszins.
.
.
.
. Was net even grappig, wij wonen aan een weg waar niet heel veel, maar wel met regelmaat auto's voorbij komen en dat lijken ze inderdaad ook erg leuk te vinden. Bij de buurvrouw (die yogales geeft), was er een dame met pech, de andere yoga dames hielpen haar uiteraard met de auto van de oprit duwen en op een goede plek te krijgen. Dan staan mijn paarden en pony zo heerlijk onbeschaamd over het hek te turen wat er nu allemaal gebeurt
, lekker op rust, oortjes naar voren en gewoon stom kijken.....