Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sure_lee schreef:Ach ik zie liever paardjes een beetje in de blub staan dan 24/7 op stal.![]()
Hier was alles weer mooi droog. Maar nu is er vandaag al weer een bakkie gevallen dus is het weer een blubberzooi. Als jullie het willen zien dan wil ik best foto's maken en plaatsen hoor. Ik schaam me niet voor mijn moddermonsters!
Santos_05 schreef:Gelukkig is hier het weiland nog redelijk goed, dus kunnen ze hun benen strekkenIn de paddock is dat idd niet mogelijk...
En omgevallen paarden hebben we ook altijd in het weiland zodra ze erop mogen, direct even rollen!
In nederland krijgen we wel een apart vakje voor ons trekkerbewijs toch? Hoorde dat vanaf 2015 die op je rijbewijs komt te staan?
Edit: even gegoogled, pas vanaf 2025 verplichtMaar als je je rijbewijs laat verlengen, wel even aan denken om de T erbij te laten zetten, dan weet je tenminste zeker dat je gecovered bent
http://www.ltonoord.nl/content/trekkerrijbewijs-1
Citaat:Iedereen die een B-rijbewijs heeft gehaald vóór 1 juli 2015 kan op zijn rijbewijs een T laten bijschrijven. Dit kan gedaan worden wanneer u uw rijbewijs laat verlengen, want u heeft daarvoor de tijd tot 1 juli 2025. U mag dus in 2015 tot aan 2025 met een regulier B-rijbewijs dat u vóór 1 juli 2015 heeft gehaald, een trekker op de openbare weg besturen. Dit bijschrijven kan niet eerder dan na 1 juli 2015.