Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Laurabyoux schreef:Haha ik krijg op de nieuwe stal een erg grote kast, dus dat moet goed komen. Waarmee heb jij hem aangevuld? Ik heb nu dat standaard setje en dat aangevuld met traumeel, betadine enz...
My_Chimanga schreef:Wow SRY, respect dat je daar alles zo in kwijt kan
Verder merk je wel dat hoe meer ruimte je hebt, hoe voller het vaak juist gepropt wordt met spullenSoms is een kleine kast gewoon verstandig, dat houdt je netjes en selectief met je aankopen!
Leen_ schreef:Ik plaats het hier ook maar, had het even voor iemand gemaakt. Maar voor moesten er mensen zijn die inspiratie nodig hebben:
Kast is 2.30 hoog, 1.40 breed en 0.75 diep. Deur bedekt het deel met de doosjes niet dat is open (niet mijn voorkeur maar dat was zo het geval)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
esmespitfire schreef:Leen_ schreef:Ik plaats het hier ook maar, had het even voor iemand gemaakt. Maar voor moesten er mensen zijn die inspiratie nodig hebben:
Kast is 2.30 hoog, 1.40 breed en 0.75 diep. Deur bedekt het deel met de doosjes niet dat is open (niet mijn voorkeur maar dat was zo het geval)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zou ik mogen vragen wel programma jij daarvoor gebruikt? Ik zou graag mijn kast ook overnieuw willen indelen maar dat doe ik via een paint bestand ik zal je zeggen ik kom er niet ver mee