Hoi, sorry als dit al gevraagd is. Ik wou jullie even vragen waar ik een wormenkuur zou kunnen bestellen die geschikt is voor een merrie met zogend veulen en die ik dan ook aan het veulen kan geven en die ik eventueel ook voor mijn andere merrie kan gebruiken die geen veulen heeft nu, maar wel ontwormt moet worden.
Setteli
Geplaatst: 21-05-15 19:13
noromectin. Is met Ivermectine.
Ik heb net een bestelling binnen van Equine warehouse Heb gelijk besteldvoor alle 4 paarden en het veulen wat op komst is. Mijn drachtige merrie en de anderen heb ik laatst ontwormd met Equest Pramox en straks als het veulen er is krijgen ze allemaal de Noromectin
Bij Orchard doe je er blijkbaar goed aan om enkel en alleen ontwormingen te bestellen... Had begin van de maand 2 halsters en een winterjas besteld...bedrag overgemaakt...bevestigingsmail teruggekregen...tot daar ging alles goed Bij levering bleken de halsters niet de gevraagde kleur te zijn, maar ach...de maat is goed, dus daar kunnen we mee leven. Maar de jas was er niet bij...geen enkele bemerking op de delivery note, heb al 4 emails gestuurd ( naar 2 afdelingen ) ...geen reactie tot nu toe * Vind ik niet leuk * Al jaren enkel ontwormingen besteld daar en alles altijd prima verlopen.
truselientje
Geplaatst: 22-05-15 12:52
Iemand die weet of Coleman al weer levert?
edit: zit net eens bij equine warehouse te kijken, hoe betaal je daar? paypal? en wat voor houdbaarheidsdatum zit er zoal op bij hun?
Ik heb net een doos binnen van Equine Warehouse. Wat ik zo uit m'n hoofd weet was de houdbaarheid tot november 2016. Ik heb met PayPal betaald
Pandora2
Geplaatst: 22-05-15 18:22
Er is een probleem bij Orchard denk ik... na al mijn mailtjes van deze week kreeg ik zonet eindelijk antwoord...de winterjas is niet meer leverbaar door Horseware.... dus vroegen ze mijn rekening nr en zouden ze het teveel betaalde bedrag meteen terugstorten. Toen een mailtje erachter aan om te vragen of ze ook een cheque mochten opsturen ? Die zou er dan met een volgende post uitgaan....netjes geantwoord dat ik dat niet zo veilig vind. Hierop geen reactie meer...en toen kreeg ik het idee om voor dat bedrag gewoon iets anders te bestellen...maar hun website doet het niet meer Of het ligt gewoon helemaal aan mij, kan ook....
Pandora2
Geplaatst: 22-05-15 19:49
Correctie...website doet het nu weer
Gerritt
Geplaatst: 26-05-15 17:39
Ik heb vorig jaar een jaarvoorraad besteld van equest uit ierland. Goed te spreken en snel geleverd, zo'n 1.5 week later had ik ze al Verzendkosten waren ook nog goed te doen, zo'n 9 euro.
Ik heb ze bestel bij triequestrian
eline10
Geplaatst: 26-05-15 19:05
Is er hier iemand die toevallig een voorraad Equest gaat bestellen? Dan zou ik graag mee willen bestellen