Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joyce B schreef:ja, inderdaad ook nog prijzig, maar wel een mooie oplossing bij een full-time baan en 1 of 2 paarden bij huis... Zouden ze ook naar Nederland geïmporteerd/verstuurd kunnen worden? Of is er een dealer in Nederland?
DubbelDun schreef:joyce B schreef:ja, inderdaad ook nog prijzig, maar wel een mooie oplossing bij een full-time baan en 1 of 2 paarden bij huis... Zouden ze ook naar Nederland geïmporteerd/verstuurd kunnen worden? Of is er een dealer in Nederland?
Als je een paard kunt importeren kan dit er ook komen
Ik ken geen dealer iig.
Zelf maken lijkt mij dus ook niet zo heel moeilijk als je een beetje iets van elektronica afweet.
Ik ben al tijden aan het zoeken nr een voordeliger Eu-variant, maar heb nog niks kunnen vinden.
joyce B schreef:We hebben nu 2 500 watt bouwlampen die op dezelfde manier via een stopcontactdoos aan de buitenverlichting naar de bak vast zit. Hebben nooit last gehad met stroomstoringen of stoppen die eruit gingen terwijl er ook nog meerdere schijnwerpers met bewegingssensor aan en rond de stal zitten. Die gaan aan zodra er iemand langs loopt.
De bakverlichting van de lantaarnpalen is van een lager wattage per lantaarnpaal, dus zal in totaal zeker niet hoger uitkomen dan die 1000 watt, eerder lager. moet het vermogen van de lampen nog even checken om het precies te kunnen uitrekenen. Verwacht dus geen problemen.
Onze meterkast is met de verbouwing ook aangepast. We hebben sindsdien ook krachtstroom, in huis voor de stoomunit in de douche en straks gaat er ook krachtstroom naar de nieuwe stal/garage ivm met de machines (lasapparaat, doorstroomboiler, brug, etc.)