Zou 'm ZO ophalen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lando2 schreef:Hoeveel hooi geven jullie de paarden eigenlijk? Ik probeer onbeperkt te voeren in 3 slowfeeders,en dan zit ik aan 4 baaltjes per dag, klopt dit een beetje? Voor 4 paarden, waarvan er 2 echt flink rond zijn. Ze krijgen ook nog wortelen muesli en flink wat grasmix.
Shirley schreef:Wat een droompaardje, Fabster!
Zou 'm ZO ophalen
lando2 schreef:Hoeveel hooi geven jullie de paarden eigenlijk? Ik probeer onbeperkt te voeren in 3 slowfeeders,en dan zit ik aan 4 baaltjes per dag, klopt dit een beetje? Voor 4 paarden, waarvan er 2 echt flink rond zijn. Ze krijgen ook nog wortelen muesli en flink wat grasmix.
_ENGEL_ schreef:Wat een doorzetter die dochter van je Fabster! Hoe oud is ze?
Bij mij gaat er bijna een klein baaltje per dag doorheen en dat is voor een kleine tinker van 1,43m en een mini van 75cm. behoorlijk wat. Mojo weegt 430 kg en Kleintje weegt 103 kg. Eten onbeperkt uit een slowfeeder, helaas nog steeds een hele hoop dus. Mengen met stro had hier geen zin.
Oei nu moet ik op mijn handen zitten. ..... New forrest is niet echt mijn type. Maar er staat nu een vreselijk leuke zilverappel kleurige ijslander op de bokt marktMaar goed dat mijn weide niet groter is, want anders ging ik echt voor gaas...