Ben net naar de EJ gereden om toch een trust inno sense flexi soft bit te halen (je kan 14 dagen testen) en kreeg 20 euro kassakorting. Altijd een fijne meevaller

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Laurie schreef:Hee jij woont dichtbij BoemelHeb je ook een huis in die regio gekocht?
Is inderdaad zonde van het geld om die keuring dubbel te doen, hopelijk vallen de offertes een beetje mee!
Jade schreef:mijn merrie eet zand/aarde zo nu en dan, waarom, zeg het maar, ik weet het niet. Ze krijgt voldoende vitaminebrok, heeft een zoutblok en onbeperkt hooi, een kilo lucerne en krijgt eens in de zoveel tijd een kuur zandweg.
ze is wel gevoelig voor buikpijn, kan slecht tegen in plastic verpakt hooi en ik heb de indruk dat ze ook buikpijn krijgt als ze teveel zetmeel krijgt.
boemel schreef:Laurie schreef:Hee jij woont dichtbij BoemelHeb je ook een huis in die regio gekocht?
Is inderdaad zonde van het geld om die keuring dubbel te doen, hopelijk vallen de offertes een beetje mee!
Beek (Montferland)![]()
En daar heb ik in mijn jeugd ook gewoond.
Vanuit de woonkamer kan ik in de winter mijn oude huis zien liggen.
Had daar toen ik nog thuis woonde, de ponies bij huis. Mijn pennytijd was daar
boemel schreef:Ik heb offertes aangevraagd bij verschillende bedrijven voor asbestsanering.
Ik ben heel benieuwd.
Paardenstal is 56m2, schuur is 185m2.
Het moet beide gelijktijdig ivm kosten.
Na verwijderen asbest, komt er namelijk een herkeuring of alles goed schoon is. Die keuring kost al eur 300,00 en die krijg je anders dubbel.
Plus dat je dan ongunstig zit met afvoerkosten.
Karin_deB schreef:boemel schreef:Ik heb offertes aangevraagd bij verschillende bedrijven voor asbestsanering.
Ik ben heel benieuwd.
Paardenstal is 56m2, schuur is 185m2.
Het moet beide gelijktijdig ivm kosten.
Na verwijderen asbest, komt er namelijk een herkeuring of alles goed schoon is. Die keuring kost al eur 300,00 en die krijg je anders dubbel.
Plus dat je dan ongunstig zit met afvoerkosten.
Hier kregen wij overigens nog iets van 800,- terug van die subsidie regeling.
Alle beetjes helpen haha.
DubbelFun schreef:Wij hebben ook ooit eens aanspraak gemaakt op een gemeentelijke subsidieregeling voor isoleren. Toen we de rekening indienden bleek de pot leeg te zijn
Jade schreef:mijn merrie eet zand/aarde zo nu en dan, waarom, zeg het maar, ik weet het niet. Ze krijgt voldoende vitaminebrok, heeft een zoutblok en onbeperkt hooi, een kilo lucerne en krijgt eens in de zoveel tijd een kuur zandweg.
ze is wel gevoelig voor buikpijn, kan slecht tegen in plastic verpakt hooi en ik heb de indruk dat ze ook buikpijn krijgt als ze teveel zetmeel krijgt.