Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Ik denk dat sommige paarden gewoon onzeker zijn en net die persoon of dat paard nodig hebben.Vaak komt het met veel km`s ook wel weer goed
Ik ben met mijne nog niet buiten geweest, mis dat wel en heb daar wil zin in.Ben aan
ene kant ook wat bang voor omdat ik niet weet hoe het zal gaan, is nog nooit op buitenrit gegaan, Dat terwijl hij een coole kikker is maar heb ook niemand in buurt nu met een brave die aantal keren mee kan, dan zou ik het wel aandurven. het meisje wat bij mij gestald staat is mega onzeker ( met wel mega braaf paard maar wat onzeker kan worden door haar) dus ga ik liever niet met mee, als iets gebeurd raakt zij in paniek en weet ik niet wat mijn jonkie gaat doen
gave luchtfoto, mag ik vragen hoeveel m2 grond jullie hebben? En zijn dat 2 trampolines en dus jullie tuin net achter huis en de rest voro de paarden?
spatter schreef:Lynn_Nikita schreef:Ik denk dat sommige paarden gewoon onzeker zijn en net die persoon of dat paard nodig hebben.Vaak komt het met veel km`s ook wel weer goed
Ik ben met mijne nog niet buiten geweest, mis datq wel en heb daar wil zin in.Ben aan
ene kant ook wat bang voor omdat ik niet weet hoe het zal gaan, is nog nooit op buitenrit gegaan, Dat terwijl hij een coole kikker is maar heb ook niemand in buurt nu met een brave die aantal keren mee kan, dan zou ik het wel aandurven. het meisje wat bij mij gestald staat is mega onzeker ( met wel mega braaf paard maar wat onzeker kan worden door haar) dus ga ik liever niet met mee, als iets gebeurd raakt zij in paniek en weet ik niet wat mijn jonkie gaat doen
gave luchtfoto, mag ik vragen hoeveel m2 grond jullie hebben? En zijn dat 2 trampolines en dus jullie tuin net achter huis en de rest voro de paarden?
Waar woon je ergens?
Ik rij met alles buiten en mijn huis grenst aan het industrie terrein dus zogauw ik het erf af ga, kom ik vrachtwagens tegen behalve op zondag, dan kan ik zelfs over het industrie terrein.
Tika wilde eerst nog niet eens op 50 m van de poort komen, met de poort dicht, maar inmiddels ben ik zelfs al met haar langs de grote weg gewandeld, dan komt het verkeer op een meter langs je af.
Linksaf is industrie en rechtsaf is de landerijen in, met kans op tractoren en ik moet ook een kwartier rijden voordat ik het eerste bosje of zandpad tref.
palousa_boy schreef:Die van mij is kinder paard geweest dus die is wel wat gewent![]()
Hij is wel snel dus als hij denk ik draai om, dan ben ik blij met m'n lange benen zodat ik mezelf boven kan houden.
Maar wild in het bos daar is hij wel bang voor. Huppel zo een kwartier in passage door het bos
Fabster schreef:Maar dat geloof ik ook hoor, palousa. Ooit was het het idee met miin Velg, om hem hoog op te leiden. Hij deed al alle zijgangen in stap en hij vond het echt heel leuk. Maar nu zijn knie stuk is, lijkt het me niet meer verstandig. Moet met hem gaan kijken of we een nieuw doel kunnen vinden. Hij vindt het veel te leuk om dingen samen te doen om hem al met pensioen te laten gaan. Hij is nog niet eens 6. Maar weet nog even niet wat.
lizy29 schreef:Fabster schreef:Maar dat geloof ik ook hoor, palousa. Ooit was het het idee met miin Velg, om hem hoog op te leiden. Hij deed al alle zijgangen in stap en hij vond het echt heel leuk. Maar nu zijn knie stuk is, lijkt het me niet meer verstandig. Moet met hem gaan kijken of we een nieuw doel kunnen vinden. Hij vindt het veel te leuk om dingen samen te doen om hem al met pensioen te laten gaan. Hij is nog niet eens 6. Maar weet nog even niet wat.
Kan je hem niet aan het werk zetten aan de lange lijnen. Beetje sleepwerk enzo n