Tinky12 schreef:Ik zou er graag nog een halve hectare bijwillen...zucht,er moet wat te wensen overblijven nietwaar.
Hihi, ik zou er nog wel 30ha bij willen 
Wij houden de paarden 24/7 buiten op de wei en eten dus ook 24/7 op de wei.
De grond is hier veel armer dus het gras groeit minder.
Ook hebben we ooit wat meer paarden staan, waardoor we de oppervlakte ook nodig hebben.
De regels voor oppervlakte per paard (of elk ander vee) zijn hier ook wat strenger dan in nl.
Het voordeel van genoeg wei is ook dat je niet heel veel bij hoeft te voeren in de winter.
Ik ben blij als ik straks van het hooi/schapen weitje 40 balen per jaar kan halen. Het zou natuurlijk mooi zijn als ik daar de winter mee door zou kunnen komen.
Eventueel kan ik bij kennissen verderop ook nog een stuk hooien, maar hier staat ook weer jkk op omdat dit eigenlijk gewoon hun tuin is
Dus dat vergt ook wat voorwerk.
Veel land is idd veel werk, maar het IS ook m'n werk dus voor hier is het alweervwat anders.
Uiteraard probeer ik er uit te halen wat er in zit, maar dat is hier al meer werk dan bij een verwaarloosde wei in Nederland, en daar is het al veel werk.
Maar ooit hoop ik gewoon mooie weides te hebben waar ik geen weken per jaar hoef te besteden aan het temmen van bramenstruik, varens, brem en meidoorn.
Dan hebben we het nog niet over jkk