Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:@fabster: leuke foto. Ziet er ook mooi uit bij je. Heb je geen achteruit, want volgens mij kun je daar zo het bos in
Overigens schijnt er ergens in Drente een ruiter te zitten die probleempaarden 'recht breid', ben alleen even zijn naam kwijt. Hij geeft ook clinics en klimt dan op onbeleerde paarden
Wat anders was mijn ritje dan. De pas afgezaagde dikke boomstronken waren wel een varkenssnurk waard, maar een zwijn die op 20 meter voor ons het pad overschoot werd als minderwaardig bestempeld.
Tinky12 schreef:Leuk zo'n luchtfoto Faben wat lief dat je die gekregen hebt.
Vriendlief heeft sinds kort een drone en hebben ook al mooie beelden van ons huis en de omgeving.
Hier zijn ze alle 3 makkelijk met buitenrijden,opstappen en gaan.Fax heeft alleen een fobie voor boomstronken en putdeksels.Ook dingen die op de grond liggen en er niet horen,heeft wel eens gepoogd mij in de heg te hangen![]()
Maar ach,dat gaat nergens over...ik ben vaak met hem langs de Transformatorweg in Amsterdam gereden.Drukke op/afrit naar de A10...nabij industriegebied.
Veel groot verkeer,stoplichten en ook bouwterreinen met werkende hei-installaties zijn nooit een punt geweest.
Beer...die houd niet van hogedruk reinigers,dat gesis vind hij niets.Maar goed,als je beetje ophouding geeft gaat hij prima tölten,steekt hij daar de energie in![]()
Kjarni...tsja,opstappen en wegrijden.
Houd ook niet van gezeik omdat ik altijd in en rondom de stad heb gereden.Paarden bitwijs maken deden we ook gewoon in het park,beginnen op zondagmorgen.Tegen de tijd dat ze klaar zijn,kunnen ze zo de weg op zonder fratsen.
En inderdaad,als ze dreigen te gaan klieren,gaan ze flink aan het werk.Hebben ze geen tijd om op andere dingen te letten.
Fabster schreef:Ik krijg die luchtfoto niet hoor. Die moet ik wel kopen vooe 50 euro!![]()
Inderdaad, meer aan het werk. En dan steeds diezelfde route, tot het weer beter gaat. Waarom denk ik daar zelf dan niet aan, hè..... Dat deed ik met mijn andere fjord ook altijd. Die was wel redelijk bomproof, maar die hield gewoon niet van buitenritten. Dus die ging als een kogel om zo snel mogelijk weer thuis te zijn....
. Daar waren de oefeningen ook altijd goed voor. En nu ben ik steeds aan bet trainen op snelheid en ben ik die oefeningen helemaal uit het oog verloren. Lekker snugger. Maar goed, daar hebben we de Bokt vrienden voor, gelukkig. Volgende week weer 15 km en dan met veel dressuuroefeningen. Eens zien hoe dat gaat.