Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinky12 schreef:Pittig hoor,paard verkopen...sterkte.Hopelijk snel een fijn huis![]()
Kvulden:Over het gif...weet niet wat je exact gebruikt hebt maar dit vond ik:
http://www.roundup.nl/producten/roundup ... veiligheid
Santos_05 schreef:Wij hebben een hele grote schuur die voorheen verhuurt werd voor aardappels, maar waar ook heel mooi grote stallen kunnen voor pensionpaarden"Helaas" is mijn visie op paardenhouden veranderd en heb ik het liefst alles in schuilstallen en 24/7 buiten
Tinky12 schreef:P
Santos...hoe groot is die schuur?? "Krijgt allerlei ideeën"
Santos_05 schreef:Wij hebben een hele grote schuur die voorheen verhuurt werd voor aardappels, maar waar ook heel mooi grote stallen kunnen voor pensionpaarden"Helaas" is mijn visie op paardenhouden veranderd en heb ik het liefst alles in schuilstallen en 24/7 buiten
kvulden schreef:Super zo'n grote schuur. Had hier ook gevraagd of ik een (kan even niet op het woord komen) schuur met 1 kant open mocht neer zetten. Net groot genoeg dat je er best een beetje in zou kunnen rijden. Maar de gemeente wil het niet hebben. Jammer.......
Tinky12 schreef:Zag ik hier niet laats een foto voorbij komen van een merrie die het liefst een schuilstal-to-go heeft.Oren wegstoppen omdat ze anders nat worden![]()
Sommigen zijn echt erg hoor