Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelFun schreef:@horsier: daar is al flink wat af. hij zal zich ook wel beter voelen. Is 528 kg niet alsnog zwaar voor een Haflinger?? al hebben die oude types best flink wat body. Boon woog er ooit 450 en dat is een Paint van 152.
Jasmijn zat niet zozeer dik in het haar, maar ze heeft veel schilfers en dus veel jeuk, geen enge dingen als mijt oid maar gewoon veel last van roos.
Behandelen/borstelen met die vacht is erg lastig, dus nu alles er af is kan ik veel makkelijker iets er op smeren c.q. wassen
Overigens was het wel leuk net met voeren; Boon liep rustig naar een hooibak en zij er achteraan in galop met iets wat op een bokje leekOverigens had ze een regendeken aan, dus koud zal ze het niet hebben.
Horsier schreef:Nee staat inderdaad niet op de site. Is via de mail gegaan, is niet goedkoop trouwens. Maar was het wel waard voor mij.
Horsier schreef:Nee staat inderdaad niet op de site. Is via de mail gegaan, is niet goedkoop trouwens. Maar was het wel waard voor mij.
Lynn_Nikita schreef:Fijn dat de kruiden zo goed ondersteunen
Bedankt voor de felicitatie
het is nog steeds ook een gok, maar anders. Hier kon ik dingen op beeld uitsluiten met echo en foto en was iets redelijk verklaarbaar met het uitbreken en verbetering na rust , vind het nog steeds jammer dat ik bij jou de gok niet durfde te nemen. Gaat alles goed met hem?