Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Robijntjah schreef:Zo zitten wij te denken om uiteindelijk een vakantie verblijf voor paarden vakantie aan te bieden. Lijkt me heel leuk en ik wil best wat ritten begeleiden haha.
DubbelFun schreef:Niet iedereen wil zijn paard meteen op het gras en dan is een stal met redelijk uitloop al voldoende. Vergeet niet dat als mensen op vakantie zijn ze waarschijnlijk ook meer gaan rijden en het paard dus al beweging genoeg krijgt in die dagen
én hoe hard je het geld nodig hebt 
DubbelFun schreef:Dát is natuurlijk afhankelijk hoeveel vakantieklanten je aanneemtén hoe hard je het geld nodig hebt
Hooi bijvoeren zul je toch wel moeten.
Voor mij zou 'geen vreemden op privé-erf' wel zwaar wegen.

biancaaaa schreef:Mag ik vragen met welke bedragen jullie rekening houden voor het afvoeren van asbest? Wij hebben ook voldoende asbest liggen op de schuur.
*
Viel uiteindelijk best mee.
Het is dat we zo uniek wonen, maar anders zouden we het avontuur nog wel een keer aandurven
Robijntjah schreef:Wij zouden in het chalet een heel gezin of kleine groepjes mensen kwijt kunnen. Willen nog 1 aparte kleine paddock bij maken tegen die tijd en we zouden nog een eigen deel van de track uiteindelijk tijdelijk af kunnen sluiten als er meerdere paarden mee zouden komen maar daar voor moet eerst onze eigen hele track af zijn.
Ik miste zelf juist erg de mogelijkheid om op vakantie te gaan met paard dag en nacht buiten. Bijna niet te vinden.
verder heb ik er weinig werk mee, is ook wel een voorwaarde. Gezellig als ze even een rondleiding willen door het voedselbos, verder lekker je eigen ding doen.

heb ze nog geen rondjes zien galopperen, maar mijn bruine harige bantha staat wel steeds heel nieuwsgierig over het hek de straat op te koekeloeren om te zien wat er gebeurt
die is sowieso nieuwsgierig, want die gaat sochtends niet eerst hooi eten, maar eerst naar de buren loeren tot de paarden daar buiten worden gezet, zodat ze daar eerst naar kan hinneken
paarden van de buren staan zo ver weg, dat ik moeite moet doen om er nog een paard in te herkennen, maar mevrouw houdt het scherp in de gaten