Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat een dotje. Zodra het kan gaan we denk ik kijken of er iets op ons pad komt.
De shetten hebben echt nergen last van maar mijn PRE kan echt niks hebben ook en had erge traanogen. Die dus maar helemaal ingepakt en ze had het best warm.. 
Snap dat je dan geen oog dichtdoet.. echt waardeloos..
Hopelijk vind je straks ineens iets wat werkt... 

Als je dit je hele leven gewend bent, en het valt ineens weg, dan is je huis zo leeg! En dan nu met zo'n heerlijke actieve pup in huis, genieten!!
Doodvermoeiend, want je kan 'm geen seconde uit het oog verliezen
Maar dat hoort erbij hahaha..
. Echt waardeloos! Mijn warmbloed kon af en toe ook wat apart uit de hoek komen en is hier ook wel eens (op niks af) door de omheining gesprongen (gelukkig van track naar de wei). Ik mis hem enorm, maar merk wel dat ik een stuk meer rust over de paarden heb.
Maar geniet ervan! Want ze zijn groot voor je het weet...
Maar dan neemt hij me weer beet met z'n minitandjes en staan we weer kiet 
jeuk is vreselijk
hoe heb je het nu opgelost met Rocky ClaudiaHS?

het is bij ons binnen heel goed uit te houden. Een flinke investering maar totally waard!
). Heb vanmorgen een stukje paddock onder water gezet in de hoop dat de paarden daar gaan staan of liggen als ze het te warm hebben.
heb ze vanmorgen dan maar een vliegenkap met neusbescherming omgedaan haha zien er futuristisch eruit 
) 

Hier eerst alles maar op orde.. Maar het kriebelt wel hoor, al heb ik nu ook een hele lieve kat die mij altijd verwelkomt.
Wat een temperaturen joh... vorige week spoelden we nog weg door de hoeveelheid regen die hier naar beneden gestort werd.. heel het weiland naar de knoppen omdat het zo nat was.. en nu is 't in een paar dagen GORTdroog