Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
willemlover schreef:Hoi allemaal.
Wat gaat het hard hier joh.
Horses5 wat schattig die geschoten shetlander. Heb je hem nu ook een deken op? En hoeveel grams?
Hier zijn ze ook flink aan het verharen en mijn shetlander heeft ook erg veel jeuk. Ik heb ook aan scheren gedacht maar heb daar totaal geen ervaring mee.. dus zit nog te twijfelen.
Wij zijn hard bezig hier. Morgen komt de container en dit weekend gaan we de oude stal slopen. Volgend weekend de nieuwe ophalen.. druk zat dus..
Ook wel erg leuk en spannend nieuws, ik ga morgen voor het eerst bij een paard kijken. Ontzettend spannend maar heb er ook wel erg veel zin in en ben erg benieuwd..
DubbelDun schreef:Hier zou 20 cm echt niet genoeg zijn. Als mijn bonte even een sprintje neemt en vol de bocht om gaat dan kan ik naderhand kuilen van 40 cm dicht gooien. Zelfs mijn tapijt gaat ze met de punt van de hoef doorheen als daar niet genoeg zand op ligt. Dus worteldoek zou hier geen lang leven beschoren zijn.
Daan_O schreef:Ohjajoh hoe is het gegaan, geen koliekverschijnselen meer?
Horsies daar is een pak haar afgekomen! Leuk diertje
Hier ook flink aan het verharen maar er moet nog behoorlijk wat af. Staan ook wel 24/7 buiten.
kvulden ik heb de drainageslangen in lava liggen. Zorgt voor een goede waterdoorlating naar de slangen toe. Mijn drainage ligt uhmm even denken... 15 cm zand + 30cm grof puin, dus zo'n 45 cm diep.