Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jinte schreef:Hier waaide t wel, maar niet te hard. Heerlijk ritje gemaakt voor we straks moeten werken.
Ik merk echt sinds we bij de paarden aan huis wonen ik meer doe en weer meer rij. Deze week 5 keer gereden![]()
[ [url=m/FNwZoI.jpg]Afbeelding[/url] ]
boemel schreef:biancaaaa schreef:Mag ik vragen met welke bedragen jullie rekening houden voor het afvoeren van asbest? Wij hebben ook voldoende asbest liggen op de schuur.
Iemand vertelde me laatst dat dat ca eur per m2 is.
En je moet er een rapport bij laten maken dat is ca eur 400,00.
Dais_ schreef:Ik ben ook weer terug binnen. Online stroomdraad aan het shoppen voor de weide omheining.
[ Afbeelding ]
Asbestdaken, ik steek ff mijn kop in het zand wat dit onderwerp betreft (vandaar al dat zand hè).
Zojuist heb ik onze schuren nog even staan bekijken. Er staan 2 grote schuren en we doen met allebei helemaal niks. Doodzonde eigenlijk, maar ze zijn gewoon niet praktisch. De nieuwe schuur is nog zo lek als een mandje. Onze meubels staan daar opgeslagen onder dekzeilen. Als hij ooit waterdicht is lijkt het me leuk een deel in te richten als cursusruimte en tot die tijd komen we er liever niet. We gaan er in ieder geval zeker géén B&B van maken. Al dat vreemde volk op mijn erf moet ik niks van weten.
De oude varkensschuur is ook onbruikbaar. Hij is te laag voor paarden en aanpassen gaat teveel geld kosten. Er zit asbest op (geisoleerd met purschuim). Alleen al het verwijderen van het dak gaat zó veel geld kosten, en dan zit er nog niks nieuws op. Dat zit er voorlopig echt niet in.
Hij dient nu als opslag voor oud ijzer en op het plafond zitten heel veel vlindertjes in winterrust