Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

Maar het is voor het goede doel, ik kan er alleen ook nooit zo goed tegen.. 
Gelukkig goed afgelopen!
Wat een heerlijke pup is dit ook weer, bevestigd alle positieve kenmerken van het ras, echt.. ben zo fan van deze honden
Maar Brego is sowieso de leukste
Wel lekker ondeugend ook nu haha. Om je nog wat meer te overtuigen
Nog een puppyspammm!! 

Oh, dat wordt al vaker gezegd inderdaad 

Da's fijn! En idd, luxeprobleem: teveel gras haha.. nja, dan maar beter dit!
staat knie hoog nu.
goed in de gaten houden maar..... Robijntjah schreef:K-lote zeg Claudia, sneu voor het dier ook.
Wij smeren bij ons zelf met deet, ik heb zeer de neiging dat straks bij de paarden ook maar gewoon te gaan doen
Weet iemand van jullie tot wanneer de esdoorn zaailingen precies giftig zijn? Als in hoe oud ze zijn zeg maar...

Wel ideaal 

Wil de paddock niet uit, wanneer ik haar dan in de wei zet weigert ze te eten. Achterlijk beest
De shet kan er niet tegenaan eten, want die draagt een graasmaskertje i.v.m. haar cushing. Ik denk dat ik het dus bij de volgende maaibeurt gewoon mee laat nemen, is toch weer wat extra opbrengst
xXutopiaXx schreef:Jes schreef:Utopia ik heb gewoon een spuit flesje.
Gisteren liet Casa me eindelijk in haar mond kijken, ze mist twee boven tandengoed in de gaten houden maar.....
Even Google geraadpleegd, maar die spray je dus gewoon over de vacht? Niet op de huid.. ben alleen die pipetjes gewend..
op de plek waar ze er het meeste last van hebben (doe dit tegen alle "parasieten")