Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelFun schreef:@kvulden: om in te schuilen wel, maar niet om in te liggen én ze moeten elkaar ook wel goed kunnen verdragen.
Je denkt er dus over om de trailer er uit te laten, zodat je meer ruimte hebt en dan over de trailer een zeil/hoes doen.
Over het algemeen zijn trailers gemaakt om buiten te staan, maar ze worden er idd wel viezer van.
Als je er zonder meer een hoes/zeil over gaat doen dan krijg je vochtophoping er tussen en dus schimmel. Je moet dus iets van ruimte crëeren. Kun je naast de overkapping niet een constructie maken voor de trailer zodat is 'overdekt' staat zonder dat het een echt dak is ??
DubbelFun schreef:@kvulden: als je de mogelijk heid hebt om hem naast je schuilstal te zetten en dan een zeil aan de schuilstal maken zodat ie daar onder kan staan ?? Dan komt er genoeg lucht onderdoor en hebt je toch dat ie droger/schoner blijft.
Foreverkliek schreef:Kvulden, ik heb een hoes over mijn trailer. Vocht eronder is geen enkel probleem, de nieuwere hoezen zijn van ademend materiaal. Het deel wat over je kap past is wel waterafstotend. Het grootste nadeel vind ik dat ze wel vrij kwetsbaar zijn, of ik ben te lomp. Er zit nu een grote scheur in de bovenkant waardoor hij zijn functionaliteit redelijk kwijt is. Maar eerst bounty maar castreren, ga ik daarna wel op zoek naar iemand om hem te maken.
kvulden schreef:Wat ik me wel afvraag, hoe krijgt je het zeil er dan over getrokken steeds.
DubbelFun schreef:kvulden schreef:Wat ik me wel afvraag, hoe krijgt je het zeil er dan over getrokken steeds.
Ik heb eens ergens een systeem gezien waar er een veer in gebouwd was. Dus als je het weghaalde rolde het op en bleef gewoon opgerold hangen. Trok je het dan naar beneden bleef er ook altijd druk op staan en moet je het onderop wel ergens aan vastmaken.
Zeilen van vrachtwagen werken ook wel eens op deze manier.
Jinte schreef:Geweldig hoe ze daar zo rustig staan Akshay!
Hier wel eens een trailer geleend met zo'n hoes. Drama om eraf en erop te krijgen. Echt verschrikkelijk. Ik zou dat niet willen
Bizarre dag vandaag. Vorige week zijn onze zadels en mentuig gejat. Vandaag ineens bericht van een oud collega van maartje met een foto 'zijn dit jullie spullen?'
Ja dus.. gedumpt in het bos langs een pad. Lag er gister nog niet. En zo'n 10-12 km verderop. Zo bizar. Wel heel fijn uiteraard dat alles terug is zonder beschadigingen, enkel viezigheid. We hadden wel net al nieuwe zadels gekocht