Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cabochon1 schreef:Even een vraag, denken jullie ,dat een boomlijmband,als je die vroeg in het voorjaar bevestigd rondom een eikenboom ,eiken processie rupsen tegen houd?
cabochon1 schreef:Even een vraag, denken jullie ,dat een boomlijmband,als je die vroeg in het voorjaar bevestigd rondom een eikenboom ,eiken processie rupsen tegen houd?
cabochon1 schreef:Nog even terug komen op de folie of lijm,in welke tijd van het jaar moet ik dat doen.En op welke hoogte moet ik dat bevestigen?
Mijn idee erachter is dat ze de boom niet in kunnen en dat ik ze dan laag kan verwijderen.
Karin_deB schreef:icabochon1 schreef:Nog even terug komen op de folie of lijm,in welke tijd van het jaar moet ik dat doen.En op welke hoogte moet ik dat bevestigen?
Mijn idee erachter is dat ze de boom niet in kunnen en dat ik ze dan laag kan verwijderen.
Ik lees even mee.
Wil ik ook gaan doen.
Alleen zie ik mijn paard en dan wel aan knagen vrees ik
ClaudiaHS schreef:Internet zegt dat ze vanaf april/mei omhoog gaan kruipen.
Je hebt speciaal boomkleefband.
Deze moet je op ongeveer 1 meter bevestigen.
Wordt gebruikt in de tuinbouw om fruitbomen te beschermen.
Jitske eikenblad bevat ook gif.
Rocky wordt gek van knutjes??? Geen idee, iets onder zn buik. Hij doet overdag niks anders dan rennen, bokken rollen en naar zijn buik trappen.
Vanmorgen heeft ie de buitenomheining gesloopt, een wonder dat puck nog in de wei stond want die kon er zo uit.
Hoe kan ik dat beest nou helpen?
Vliegendeken heeft hij om maar dat helpt natuurlijk niks onder de buik.