Deed dat trouwens wel in een box anders lopen ze te ver weg

Vaak ging het wel zo, maar sommige begonnen te steigeren en te slaan met hun voorbenen. Dan moest ik wat anders bedenken.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaatje schreef:Wij doen de wormenkuren altijd door het voer, geen moeilijk gedoe en bak uitgelikt zoals gewoonlijk.
Vandaag hadden wij een helder verlichte schuilstal
Kaatje schreef:Citaat:Mmm, ik spuit ook gewoon een tube in de mond leeg.
Deden wij ook , maar dan droop de helft van de wormenkuur weer uit de mond.
Fabster schreef:Dat is leuk bij een ijslander ja. Niet bij een paard die een stuk hoger is dan jij...
Solleke_Noah schreef:Fabster schreef:Dat is leuk bij een ijslander ja. Niet bij een paard die een stuk hoger is dan jij...
Lukt bij mijn warmbloed van 1m75 anders ook hoorkrijg dan af en toe wel een kopstoot te verduren.. ben zelf ook wel groot
![]()
Azmay: begint steeds meer op te knappen zo! Met dat verhard stuk ga je nog blij zijn deze winter!
AbbyBlues schreef:Ik kom ook weer even binnen vallen hier.
Inmiddels is Rachel verkocht naar een meisje dat rijd bij de stal waar ze eest stond. Dus ze is terug naar huis. Dat geeft me wel een beetje een beter gevoel.
Stef is tijdelijk naar een natuurgebied hier in de buurt. Vijf hectare vrij gebied waar hij met een kudde ijslanderhengsten staat. Ik ga zondag eens kijken of hij nog naar me toe wil komen, als hij nogsteeds netjes luisterd ga ik proberen hem weer wekelijks te rijden. ONderhoud heft hij verder niet daar, er staat gras genoeg. Vanaf December mag hij met de ijslanders mee naar het natuurgebied op de meinweg dat nog uitgestrekter is. Maar misschien heb ik tegen die tijd wel een andere oplossing gevonden. Maar het is fijn dat ik even wat ademruimte heb.
Wat betreft asbest, we hebben (eindelijk!!!) van de rechtsbijstand bericht gekregen. Helaas dat ze geen zaak zien. Dus nu zijn we bezig met een second opinion want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.
De scheiding gaat definitief door. Ik zit nu al enige tijd in mn eentje en ik begin nu een beetje ritme te krijgen. Het wordt me wel echt duidelijk dat ik dit niet in mn eentje ga redden. Dus als iemand nog ergens een leuke vent heeft liggen, ik hou me aanbevolen...