Robijntjah schreef:Beterschap voor rooie![]()
Hondje van 6, net uit Griekenland hier. Even laten bezinken voor we emotioneel beslissen
Ja, dat zijn zaken om goed over na te denken. Helaas veelal hondjes met een geschiedenis van slechte ervaringen.
Ik kan verschillende mensen met Roemeense, Spaanse en Griekse hondjes.
Helaas best veel problemen.

Honden overigens ook, hoor.
Door het slaapgebrek, de zorgen van de nachten ervoor en de schrik om Jip was ik volledig labiel. Tegen beter weten in heb ik me nog gehaast om het etentje en uitgaan voor koningsnacht te halen. Het ging niet en ik ben zo van het terrein afgelopen. Ik moest weg. Het maakte me niet uit hoe lang het zou duren om thuis te komen, als ik maar weg kon. Gelukkig zijn mijn vriend en mijn moeder me toen gaan halen/zoeken n.a.v. mijn appjes dat ik ergens langs de weg liep. Ik vergeet dat nooit meer. Wat een ellende. Ik heb die kat echt een jaar lang abnormaal veel geknuffeld en ik weet nu dat ik na zulke dagen eerst even moet bijkomen. Niet proberen te doen alsof er niets aan de hand is op een feest.
Dat zullen jullie vast herkennen.
ik heb de 2e snede laten analyseren maar ik snap er helaas de ballen van 
Maar ze is braaf, ze is nooit echt goed doorgereden (niet dat ik een wereldruiter ben maar nageeflijk gaan lopen zou prettig zijn). In stap lukt het al aardig in elk geval. Wil ook niet teveel lopen te sodemieteren dan liever braaf haar rondjes lopen en zodra ze naar huis komt gaan lessen zodat we beter gaan worden samen.