Robijntjah schreef:
Super gaaf!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Robijntjah schreef:Maartje_M schreef:Wat een leuk stuk Jolijn!
Mocht je weer echt aan lessen gaan denken, kan ik je Leandra Theunissen echt aanraden. Ik denk dat zij ook wel echt met veel begrip en respect naar Mo jullie verder kan helpen
Toevallig dacht ik al aan haar inderdaad en dan eens beginnen met een half uurtje.
Thanks all
Nimmy schreef:@boemel ja de basis is zeer degelijk, mestput onder de deel was ook een steen voor steen wegbreek project, met shovel opzij drukken lukte niet.
Chassey, het steeds meer naar je toe zien komen is idd gaaf, langzaam aan een droomhuis creëren.
Wij hebben met minigraver nu 6 vd 12 gaten gegraven, ik ben ook aan t prutsen geweest. Viel nog tegen. Wel fijn dat de mesthoop ook aangereden is met dat ding, bak op de grond en omhoog drukken, nu weer 2/3 vrij terwijl die vrij vol lag.
xXutopiaXx schreef:Oei lekker zeg DFWas dat verzekeringswerk?..
greendragon schreef:Geweldig herkenbaar die klusverhalen!
Ik had eerder al iets geroepen over de drie plafonds die in onze oude keuken zijn gesloopt.. Alle binnendeuren hadden andere breedte maten.
En waar onze voorraadkast was, ter grootte van een diepe inbouwkast was heel vroeger het toilet blijkbaar, gezien het dichtgestorte gat in de vloer. Nou daar kon je letterlijk je kont niet draaien..
En toen we de schrootjes van de muur af sloopten, bleek daar nog een prachtig bruin behangetje achter weg te komen, die zou je ook kunnen verwarren met afbakpapier voor in de oven... En daar zat dan een stuclaag achter die al afbrokkelde als je er al naar keek.
En dat besef je maar weer dat het maar goed is om dat allemaal even weg te halen en opnieuw te beginnen. We zijn straks wel helemaal schrootjes-vrij, yeah!
We zijn inmiddels bij afvoercontainer 5 of 6 aanbeland...
Gisteren is in onze bijkeuken de cementdekvloer gestort. Die ruimte is centraal in ons huis, dus we mogen van de woonkamer over een plank naar de achterdeur naar buiten, moeten dan om ons huis heen lopen om via de voordeur bij de trap naar boven te komen... Vanavond mogen we er weer heel voorzichtig overheen...![]()
Ik had gisteren nog even mijn merrie rustig aan de longe gehad en ik werd echt super blij, want ze liep totaal niet meer onregelmatig.En ze was zelfs een beetje happy dat ze weer even mocht, gezien de bokkensprongen die ze er een paar keer uitgooide. Ze was wel heel stijf, logisch... Maar dat mag op die leeftijd en al maanden geen onderhoudstraining meer gedaan te hebben. Ik hoop dat we deze winter weer goed doorkomen.
Het viel me wel op dat haar anus ed. heel diep liggen. Dat was vroeger nooit zo. Is dat echt iets van ouderdom? Ze is niet dik, maar nog niet echt mager. Ze heeft niet veel bespiering meer, omdat ze met pensioen is en het afgelopen half jaar slecht liep. Ze valt wel steeds meer in in de wintermaanden, maar ze staat nu nog halve dagen in de wei en onbeperkt hooi, dus ik vind haar nu nog best netjes... Niet iets om me echt zorgen om te maken hoop ik?
xXutopiaXx schreef:biancaaaa schreef:Wij gaan ook een afdak verhogen en omtoveren tot inloopstal, dus interessant om te zien Utopia!
Mooi om te horenAls jullie ergens tegenaan lopen, denken we graag mee dus dan staat mijn pb-box open