Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Libera schreef:Hier ook nog niet op de weide... het is te nat en ik heb al mn lint en paaltjes erjot getrokken
We gaan het opnieuw indelen dus komt over een paar weken wel weer weidegang aan. Tot die tijd kunnen ze zich vermaken op de paddock.
Gefeliciteerd brittjuh! Hier gelukkig geen E rijbewijs nodig. Wel super fijn dat je nu lekker met je paarden op stap kunt!
Hier net de minis even in de voortuin gezet terwijl ik aan het uitmesten was... die wilden dus niet meer naar binnen haha!! Gelukkig kon ik ze lokken met een emmer brokjes
[ [url=m/56NFfM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TqloKs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5MPQRr.jpg]Afbeelding[/url] ]
greendragon schreef:Leuk die foto met hardlopen. Was dat beetje te doen? Ik probeer mijn man ook zo gek te krijgen dat ie de shet gaat meenemen. Die mag zijn pensje nog wel wat aftrainen ( de shet dus). Maar ik denk dat je dan hele tijd bezig bent met het beestje en dan toch een stuk minder lekker loopt...
We gaan wel eens wandelen met de paarden, en dan is de shet niet te houden. die wil alleen maar draven... Hij vind het geweldig!!! Maar rustig stappen zit er dan niet in... En als je dan mee gaat rennen, gaat ie steeds harder, tot ie moe is en dan is de koek ook op. Krijg het nog niet aan zijn verstand dat ie zijn energie beetje beter moet verdelen.... Daar moet nog aan gewerkt worden.
Maartje_M schreef:Leuke training zo! En de minis hadden het ook naar hun zin!
Ik baal. Alles geregeld om morgen de paarden te verhuizen, zouden morgen nog even pak hooi en stro halen omdat de fouragehandel hier nog niet kan leveren (nog niet helemaal klaar hier). Maar nu is de tractor kapot en het onderdeel dat mijn man maandag heeft besteld lijkt kwijt en wordt maar niet bezorgd![]()
Nu weet ik dus niet hoe ik die pakje van de aanhanger krijg, laat staan in de buurt van mijn stal