Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinky12 schreef:Azmay...geen ervaring met Limburgse klei,alleen met Amsterdamse zee-klei en dat is een drama![]()
Waarom kijk je niet even in dit topic
[VSW] Jullie winterparadijsjes voor de 24/7 buiten paarden!
Daar hebben ze het oa over grubroosters,die schijnen erg goed in de klei te nestelen en vast als een huis te gaan liggen
[ Afbeelding ]
Zijn prima 2e hands te vinden
Azmay schreef:50+ pagina's, ik ga er even voor zitten![]()
Ik wil eigenlijk wel zand, maar eigenlijk zou ik moeten draineren en er zit geen sloot aan mijn perceeltje..
Er is al een heel deel verhard dus lijkt me wel lekker als ze ook een plekje hebben om te liggen en ravotten.
Caily schreef:Voor het liggen overweeg ik momenteel rubberen matten op een deel van een verharding, iets voor jou?
Tinky12 schreef:Azmay...dit is mijn combi op het verharde deel onder afdak...rubber tegels met daarop tapijt...
[ Afbeelding ]
En zo ziet dat er 's nachts uit![]()
[ Afbeelding ]
Ja Brussel en omgeving brr
DubbelDun schreef:Tapijt laat vocht door en zorgt er voor dat paarden niet tot hun oksels in de bagger zakken. Verder is het met een volle kruiwagen een stuk makkelijker om er overheen te rijden
Monmaster schreef:Ha, ik weet inmiddels waarom ze dat hooi niet vreten. Het zit vol met muizenkeutels... Waarschijnlijk zijn de muizen ingebaald. Mogelijk heeft die e...lel me hooi van twee jaar geleden gegeven...
Ik heb vandaag ook niet gereden.... Morgen maar weer. Mooi rondje fabster...
Ik heb mc3 zand zonder drainage... Blijft echt goed droog.... Het moet al echt dagen achtereen regen willen er plasjes opkomen, die ook weer zo weg zijn.
Als je echt een blijvende oplossing wil, zou ik toch een deel beton storten... Kost wel wat, maar je hebt er jaren profijt van.
Azmay schreef:Gaaf zijn ze he Tinky