Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ClauH schreef:DA net weg. Er is niks stuk. Waarschijnlijk zit of zat er wat in, maar doordat het zo dik is kon ze eigenlijk niet kijken.
Dus flink gespoeld.
Zalven en pijnstiller geven, en vrijdag controle.
Arm ding... beatje schreef:Je hebt dan wel een huis op het oog?Lastig als je meerdere paarden hebt en afhankelijk van een ander bent.
Het is inderdaad lastig om voor zoveel paarden (en 2 hengsten) een plekje te vinden...
Ik heb de laatste tijd ook alleen maar negatieve ervaringen met webshops in het algemeen... ben er helemaal klaar mee.. als iets niet leverbaar is, zeg dat dan op tijd.. of biedt iets anders aan ofzo inderdaad... 

Laat je je paarden ook niet met een fijn gevoel achter...
Ineens 1 grote klap en flits tegelijk.. bliksem ingeslagen. Krijg ik van een vriendin een appje dat ie is ingeslagen in een huis in de buurt van de boerderij waar Jay staat: uitslaande brand. Maar zij hebben ook zo'n 20 paarden op stal.. dus uit bed gesprongen en er naartoe geracet.. brandweer had het allemaal alweer onder controle, maar mannn wat een ravage!! Wat is onweer dan een geweld zeg jeetje... maargoed, die bui was niet aangegeven... en ik had rekening gehouden met daarna alsnog een bui in de middag inderdaad, en die kwam niet
Thanks KNMI... top!
Vind het eigenlijk maar raar dat er ogenschijnlijk zo weinig aan gedaan wordt...
Maar ook al zo zelfstandig, en eigenlijk al nagenoeg zindelijk..
Vindt het helemaal niet erg om 'alleen' te zijn, heerlijk
Lekker speels
En zo knap!!
Dusss... bereid je voor: PUPPYSPAMMMM

Die vond ie toch nog wel erg groot.. maar de eerste kennismaking ging rustig en de paardjes waren lief voor 'm 

En dan het liefst gewoon buiten..

ClaudiaHS schreef:Melles hals zit nog steeds vol bulten maar hij schuurt er inmiddels wel minder aan.
Rocky schuurt constant zijn neus aan boomstronken.
Ik kan bij hem geen bultjes oid ontdekken maar er staan 3 grote eiken naast de wei dus ongetwijfeld dat hij er ook last van heeft.
Erg blij mee zeker omdat oma paard nog steeds afvalt en ik nu meerdere porties per dag kan gaan aanbieden en haar beter in de gaten kan houden
Kreeg vanmorgen een nieuwsbericht doorgestuurd