Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caily schreef:Wat voor iets is die Vaquere, fabster? Qua onderkant bedoel ik dan, vergelijkbaar met Hidalgo oid?
Fabster, jij moet vaker alleen met Caj op pad dusIk rij nu voornamelijk alleen, en Kyra kende in december nog niet veel meer dan de heide. Nu rij ik hier dwars door het dorp, viaduct over, langs het spoor, woonwijk door. Alles kunnen we hebben eigenlijk. Als ik samen met iemand rij dan wordt ze juist afwachtender, of ik rij er stiekem minder aan, wat ze wellicht nodig heeft. Tijdens het rijden is groot verkeer ook geen probleem, maar gisteren alleen in de weide tijdens het bemesten leverde toch wat sprintjes op.
Oeps Fabster, gelukkig iedereen zonder schade thuis. Al het begin is moeilijk zeggen ze he
kvulden schreef:Afab heb je een foto van hoe je het net vast zet in de trekker band? Ik vind het nog wel een optie voor hier om erbij te doen.
Citaat:Hooi in een trekkerband beviel mij hier niet zo goed, kan niet zo heel veel in, dit was een band zonder bodem en heel veel gaat in het holle gedeelte van de band zitten waar de paarden rare capriolen voor moesten uithalen om erbij te kunnen. Geef mij maar gewoon een bak.