Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze had er totaal 17 gevangen maar er liepen er totaal zo’n 60 in dat gebied dus er zijn er nog heel wat extra om te vangen.

Zaterdag nieuwe schoentjes gehad dus mevrouw kan er weer tegenaan.
) en een gewoon halstertouwtje vind ik te kort en te dun en te licht qua gewicht: https://www.ruitersport.com/media/catal ... _profi.jpg

Ik rij nu voornamelijk alleen, en Kyra kende in december nog niet veel meer dan de heide. Nu rij ik hier dwars door het dorp, viaduct over, langs het spoor, woonwijk door. Alles kunnen we hebben eigenlijk. Als ik samen met iemand rij dan wordt ze juist afwachtender, of ik rij er stiekem minder aan, wat ze wellicht nodig heeft. Tijdens het rijden is groot verkeer ook geen probleem, maar gisteren alleen in de weide tijdens het bemesten leverde toch wat sprintjes op. 
Helaas nu geen ruimte meer voor 100.

Ik een rijmaatje van 35 jaar ouder 

Haar moeder was LBI, en dan vooral I tot in het extreme aan toe. Dat was voor mij heel erg wennen, maar vind dat E toch wel stukje leuker (wel stukje gevaarlijker ook). Mijn oudste ben ik nog niet uit in welk hokje ze past. Enerzijds is ze erg right brained, maar als je de hele hoge zeldzame grens bereikt of ze vind iets niet prettig (heel gevoelig op aanraking bijvoorbeeld) dan durft ze best gewoon te slaan of knauw te geven. Ze is doorgaans introvert in de zin van dat ze rustig is en in zichzelf gekeerd. Maar aan de andere kant zo erg werkwillig en altijd gemotiveerd om wat te doen en te willen leren....

Wel heb ik ook een mineralen liksteen (KZN) erbij gedaan omdat ze zand zaten te likken.
Lekker -ik-trek-de-koelkast-open-en flikker-alles-wat voor-mijn-handen-komt-erin hap...met wraps
Caily schreef:Wat voor iets is die Vaquere, fabster? Qua onderkant bedoel ik dan, vergelijkbaar met Hidalgo oid?
Fabster, jij moet vaker alleen met Caj op pad dusIk rij nu voornamelijk alleen, en Kyra kende in december nog niet veel meer dan de heide. Nu rij ik hier dwars door het dorp, viaduct over, langs het spoor, woonwijk door. Alles kunnen we hebben eigenlijk. Als ik samen met iemand rij dan wordt ze juist afwachtender, of ik rij er stiekem minder aan, wat ze wellicht nodig heeft. Tijdens het rijden is groot verkeer ook geen probleem, maar gisteren alleen in de weide tijdens het bemesten leverde toch wat sprintjes op.
Oeps Fabster, gelukkig iedereen zonder schade thuis. Al het begin is moeilijk zeggen ze he
. Ik wist al dat het niet slim was om zo op pad te gaan, maar ik wou het toch.
), maar ik was stiekem heel trots. En dochter ook!
kvulden schreef:Afab heb je een foto van hoe je het net vast zet in de trekker band? Ik vind het nog wel een optie voor hier om erbij te doen.
Citaat:Hooi in een trekkerband beviel mij hier niet zo goed, kan niet zo heel veel in, dit was een band zonder bodem en heel veel gaat in het holle gedeelte van de band zitten waar de paarden rare capriolen voor moesten uithalen om erbij te kunnen. Geef mij maar gewoon een bak.

. Soms word ik daar wel eens moe van. Maar goed. Het zal bij het paard horen. We gaan maar gewoon verder met oefenen.... 
) heb, maar alsnog doen ze niet veel met het blok. Maar ze eten ook geen zand, dus ik denk dat hun tekorten gewoon weg zijn. 
Maar inderdaad meestal ook sturen.