Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
prachtig zeg!
Of is het echt voor de sier?Zapje schreef:Zelfs de lampen zijn mooi!Ik heb een "gewone" schuur een ga toch maar voor TL achtige lampen zoals je meestal ziet. Maar dit is absoluut mooier. Benieuwd naar hoe het er straks uit ziet bij je. Is dit een aparte schuur of de deel van je huis?
boemel schreef:Leliesan, jullie stal is echt prachtig. Zou zo in het openluchtmuseum kunnen.
Hoe ziet het er van buiten uit?

al wil ik dat wel graag. Denk dat ik Kaatje laat dekken dit jaar. 
)
. In 2020 is alles misgegaan wat mis kon gaan, moest het even verwerken, maar wil dit jaar toch een nieuwe poging wagen
.
Daarna nog een veulen op verzoek gefokt en die zijn beide goed 'opgedroogd'...
wilde eigenlijk altijd nog iets van een lusitano oid. Maar Kaatje heeft zo’n wereldkarakter dat ik zoiets heb daar wil ik er nog wel meer van. Maar ja wil eigenlijk alleen maar merries en geen ruin
dus een hengstveulen moet je dan alsnog verkopen. En ga je dan voor een kwpn hengst of toch nrps omdat ze zelf nrps papier heeft. Of toch iets exotisch?
. Vaak hoor je toch dat er geen klik is, dat het karakter niet bevalt, dat het te groot of te klein is. En verder moet je ze nog heel zien te houden, want het zijn echt onbenullen
Merrietjes zijn iets makkelijk dan hengstjes, of je moet ze vroeg laten ruinen.